KudoZ home » English to Romanian » Other

preparedeness

Romanian translation: instruire/pregatire militara


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:preparedeness
Romanian translation:instruire/pregatire militara
Entered by: costinro

10:24 May 27, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: preparedeness
Acest preparedeness imi cam de de furca in mai multe locuri si nu prea pot sa il parafrazez. are cineva vreo idee cum as putea sa-l traduc cel mai bine? Mersi.
Se refera la faptul ca esti pregatit cand apare o situatie de criza.

Four divisions of Homeland Security

-Border and Transportation Security
-Emergency Preparedness and Response
-Chemical, Biological, Radiological, and Nuclear Countermeasures
-Information Analysis and Infrastructure Protection
Elvira Stoianov
Luxembourg
instruire/pregatire militara
Explanation:
Dictionarul de termeni militari asa zice...
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
multumesc
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pregatire (si actiune) in situatii de urgentaTudor Soiman
5forta de reactie rapidagvarzaru
5nivel de pregătire şi rapiditatea reacţiei în situaţiile de pericol
Janos Fazakas
5nivel (grad) de pregatire si rapiditatea raspunsului
Vasile BOLOGA
4intervenţie rapidă
Irene S.
4instruire/pregatire militara
costinro


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instruire/pregatire militara


Explanation:
Dictionarul de termeni militari asa zice...

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232
Grading comment
multumesc

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nivel (grad) de pregatire si rapiditatea raspunsului


Explanation:
banuiesc ca domeniul este apararea civila?!

Vasile BOLOGA
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 210

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
nivel de pregătire şi rapiditatea reacţiei în situaţiile de pericol


Explanation:
Cam lung, dar descrie tot ce vrea originalul. Ce să-i faci englezii au a limbă mai compactă :)))

Janos Fazakas
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 450

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
forta de reactie rapida


Explanation:
reactie rapida in caz de urgenta, accident, criza etc.

gvarzaru
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intervenţie rapidă


Explanation:
Divers nr 98 / 12 DECEMRIE 2002
... a avut loc in jurul orei 11.00, la aceasta participind aproximativ 45 de politisti
din cadrul Detasamentului de Protectie si Interventie Rapida (DPIR) din ...
www.divers.ro/ARHIVA/2002/diversnr98.htm - 67k - in Cache - Pagini similare

Asociatia internationala a garzilor de corp si servicii de ...
... sa reusit sa se reuneasca toate fortele operative la nivel de siguranta si de ordine
publica: jandarmeria, politia, serviciul de interventie rapida, politia de ...
www.ibssa.ro/evenimente.html - 21k - in Cache - Pagini similare

Soldatul batut de tiganii din Targu Jiu a murit
... Pentru aplanarea unui eventual scandal, patronul discotecii a solicitat sprijinul
Detasamentului de Interventie Rapida, condus de capitanul Manole, si nu ...
adevarul.kappa.ro/a3245-06.html - 7k - in Cache - Pagini similare




    Reference: http://www.rowater.ro/undp/inmedia_ro.html
Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pregatire (si actiune) in situatii de urgenta


Explanation:
pentru Emergency Preparedness and Response


    www.mapn.ro/strategiamilitara/ structuraproiectfort.html
Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383