KudoZ home » English to Romanian » Other

reliable information

Romanian translation: informatii (provenind din surse) de incredere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reliable information
Romanian translation:informatii (provenind din surse) de incredere
Entered by: Dan Dascalescu

12:50 May 27, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: reliable information
Acquire and make effective use of reliable information
Elvira Stoianov
Luxembourg
informatii de incredere
Explanation:
sau "informatii sigure" (provening de la surse de incredere)
Selected response from:

Dan Dascalescu
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4informatii de incredere
Dan Dascalescu
5 -1informaţie fiabilă
Janos Fazakas


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
informatii de incredere


Explanation:
sau "informatii sigure" (provening de la surse de incredere)

Dan Dascalescu
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 229
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu: sau informatii "din surse verificate"
35 mins

agree  Vasile BOLOGA
1 hr

agree  Nadia Farcas
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs
  -> Multumesc tuturor!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
informaţie fiabilă


Explanation:
Este adevărat, în limba curentă "fiabil" însemană "de încredere", dar expresia de specialitate consacrată este fiabilitate.
Reliability = Fiabilitate

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 15:44:08 (GMT)
--------------------------------------------------

Pentru conformitate, extras din dicţionarul TOMCAT:
\"(TH) fiabilitate, siguranţă în funcţionare, proprietate a unui sistem de a funcţiona cât mai corect un timp cât mai îndelungat; şansă ca un produs să funcţioneze\"

(TH) înseamnă mai mult ca probabil \"tehnică\"

Janos Fazakas
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 450

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dan Dascalescu: re-li-a-ble (Websterl) adj. 1. capable of being relied on; consistently dependable in *character, judgment*, performance, or result.
14 mins
  -> Webster este bun, dar nu este biblie. Reliable în informatică şi stiinţele exacte este fără nici un dubiu fiablitate. Mi se pare că şi Dicţionarul Tehnic îl menţionează.

disagree  Tudor Soiman: aici e vorba de stiinte mult mai putin exacte
6 hrs

agree  lucca: Da, fiabile. Poate ca si dadrum sa aiba dreptate in cazul de fata.
8 days