KudoZ home » English to Romanian » Other

proactive, reactive

Romanian translation: anticipativ, reactiv


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proactive, reactive
Romanian translation:anticipativ, reactiv
Entered by: Cristian Nicolaescu

22:26 Nov 3, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: proactive, reactive
Be proactive as opposed to reactive.
xxxMihai Badea
Luxembourg
anticipativ, reactiv
Explanation:
Este vorba despre un demers cu "bataie lunga" ce-si propune sa anticipeze problemele pentru a le face fata intr-un mod pozitiv, in contrast cu un demers care nu face decat sa reactioneze la situatii care apar.
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3proactiv, reactiv
Cristina Moldovan do Amaral
4anticipativ, reactivCristian Nicolaescu
1activ / reactiv
Daniela McKeeby


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
proactiv, reactiv


Explanation:
.

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LumiZ
8 hrs

agree  Paula Dana Szabados: Sau ar mai putea folosi preventiv si corectiv, dar depinde de context
8 hrs

agree  Oana Popescu
12 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
activ / reactiv


Explanation:
cred, dar nu sunt sigura.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-8859-2&as_qdr=all&...
Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 129

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
anticipativ, reactiv


Explanation:
Este vorba despre un demers cu "bataie lunga" ce-si propune sa anticipeze problemele pentru a le face fata intr-un mod pozitiv, in contrast cu un demers care nu face decat sa reactioneze la situatii care apar.

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321