KudoZ home » English to Romanian » Other

provisional-maximum-tolerable-daily-intake

Romanian translation: Doza Maxima Admisa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:provisional-maximum-tolerable-daily-intake
Romanian translation:Doza Maxima Admisa
Entered by: Tudor Soiman

07:59 Nov 10, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: provisional-maximum-tolerable-daily-intake
provisional-maximum-tolerable-daily-intake - PMTDI
JulieN
Doza Maxima Admisa (DZA)
Explanation:
... Pentru eliminarea completa a oricarui risc provenit din consumul conjugat al mai multor alimente pe perioada aceleiasi zile, Doza Maxima Admisa (DZA) pentru ...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 6 mins (2003-11-10 10:05:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.apc-romania.ro/alimente/aditivi.htm
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Doza Maxima Admisa (DZA)Tudor Soiman
4 -1debit aspirat zilnic maxim admisibil si provizoriuCristian Nicolaescu


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
debit aspirat zilnic maxim admisibil si provizoriu


Explanation:
cam asta s-ar deduce din contextul furnizat

in loc de debit mai poate fi volum/cantitate/flux etc. in functie de context

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tudor Soiman: e vorba de alimente
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Doza Maxima Admisa (DZA)


Explanation:
... Pentru eliminarea completa a oricarui risc provenit din consumul conjugat al mai multor alimente pe perioada aceleiasi zile, Doza Maxima Admisa (DZA) pentru ...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 6 mins (2003-11-10 10:05:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.apc-romania.ro/alimente/aditivi.htm


    ... Pentru eliminarea completa a oricarui risc provenit din consumul conjugat al mai
Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383