KudoZ home » English to Romanian » Other

political correctness

Romanian translation: corectitudine politica / corect din punct de vedere politic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:political correctness
Romanian translation:corectitudine politica / corect din punct de vedere politic
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

21:43 Jan 14, 2004
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: political correctness
in general
Virgil Baidoc
corectitudine politica
Explanation:
sau: corect din punct de vedere politic
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5corectitudine politica
Susanna & Christian Popescu GbR
3corectitudine politicăalialivali


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
corectitudine politica


Explanation:
sau: corect din punct de vedere politic

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Marasescu: Din pacate se foloseste asa. Insa a doua varianta nu e corecta dupa parerea mea.
3 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 hrs

agree  Cristian Nicolaescu
8 hrs

agree  ZAMOLXIS
8 hrs
  -> multumesc tuturor

agree  Paula Cirstoiu
1 day1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
corectitudine politică


Explanation:
cred că termenul în engleză nu este corect.....
Cred că este politically corect - correct din punct de vedere politic

alialivali
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Susanna & Christian Popescu GbR: termenul ESTE corect in engleza
53 mins

neutral  Cristina Moldovan do Amaral: de acord cu Christian
4 hrs