KudoZ home » English to Romanian » Other

Editorial on Guru Cultism in the Orthodox Church.

Romanian translation: editorial despre cultul parintelui spiritual in Biserica Ortodoxa


21:46 Jan 14, 2004
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: Editorial on Guru Cultism in the Orthodox Church.
un titlu
Virgil Baidoc
Romanian translation:editorial despre cultul parintelui spiritual in Biserica Ortodoxa
Explanation:
In romana Guru nu are inca un sens generalizat. Se refera la maestrii spirituali ai unor grupari de Yoga. Fiind vorba de crestinism in contextul tau, cred ca termenul "parinte spiritual" este cel mai des folosit.
Oricum expresia "guru cultism" nu este una consacrata nici in engleza, asa ca nu cred ca avem unde sa cautam prea multe referinte.
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
mersi. desi folosim duhovnic in loc de parinte spiritual.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3editorial despre cultul parintelui spiritual in Biserica Ortodoxa
Dan Marasescu
5Editorial despre idolatrie în sânul credintei ortodoxe
Susanna & Christian Popescu GbR
4 +1Editorial despre cultul guru în biserica creştin ortodoxă.alialivali


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
editorial on guru cultism in the orthodox church.
Editorial despre cultul guru în biserica creştin ortodoxă.


Explanation:
Influenţele învăţaţilor budişti in biserica creştin ortodoxă.

alialivali
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radu Stefan
13 mins

neutral  Susanna & Christian Popescu GbR: vezi explicatia de mai jos
47 mins

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Editorial despre idolatrie în sânul credintei ortodoxe


Explanation:
Idolatria este inchinarea la altceva (altcineva) decat la Dumnezeu. Despre asta este vorba, si in nici un caz despre budisti! Cititi EDITORIAL ON
GURU CULTISM IN THE ORTHODOX CHURCH de pe http://www.new-ostrog.org/cultism.html.



    Reference: http://members.tripod.com/nouasperanta/jurnal/juoct01.doc
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
editorial on guru cultism in the orthodox church.
editorial despre cultul parintelui spiritual in Biserica Ortodoxa


Explanation:
In romana Guru nu are inca un sens generalizat. Se refera la maestrii spirituali ai unor grupari de Yoga. Fiind vorba de crestinism in contextul tau, cred ca termenul "parinte spiritual" este cel mai des folosit.
Oricum expresia "guru cultism" nu este una consacrata nici in engleza, asa ca nu cred ca avem unde sa cautam prea multe referinte.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1549
Grading comment
mersi. desi folosim duhovnic in loc de parinte spiritual.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr
  -> merci

agree  Dora Ilie
5 hrs
  -> merci

agree  ZAMOLXIS
5 hrs
  -> merci