KudoZ home » English to Romanian » Other

ft and pt positions

Romanian translation: cu norma intreaga si norma redusa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ft and pt positions
Romanian translation:cu norma intreaga si norma redusa
Entered by: Cristina Moldovan do Amaral

20:14 Jan 15, 2004
English to Romanian translations [Non-PRO]
/ car rental
English term or phrase: ft and pt positions
chauffeurs: ft and pt positions available, all shifts, weekends and weekdays ...
Roxana
norma intreaga si jumatate de norma
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-01-15 20:19:06 GMT)
--------------------------------------------------

full-time and part-time
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9norma intreaga si jumatate de norma
Cristina Moldovan do Amaral
5posturi cu norma intreaga si norma redusaIoana Spuc


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
norma intreaga si jumatate de norma


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-01-15 20:19:06 GMT)
--------------------------------------------------

full-time and part-time

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: norma intraga sau program redus ca nu e intotdeauna 1/2 norma pot fi si numai 2 zile pe saptamana sau 4 ore pe zi, program redus e expresia pe care am intalnit-o in Romania
1 min
  -> ai dreptate, Anca

agree  Irene S.
1 min
  -> multumesc

agree  Dan Marasescu
4 mins
  -> multumesc

agree  Ana-Catrina Buchser
15 mins
  -> multumesc

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
48 mins

agree  Maricica W.: si cu Anca
1 hr

agree  Oana Dorobantu
19 hrs

agree  Paula Dana Szabados
20 hrs

agree  Oana Popescu
2 days16 hrs

3 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
posturi cu norma intreaga si norma redusa


Explanation:
soferi- posturi vacante cu norma intreaga si norma redusa, toate turele,sfarsituri de saptamana si in zilele saptamanii

Ioana Spuc