KudoZ home » English to Romanian » Other

speed, uppers, bennies

Romanian translation: pastile, amfetamine, speed, gheata, cristal, sticla, inghetata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:speed, uppers, bennies
Romanian translation:pastile, amfetamine, speed, gheata, cristal, sticla, inghetata
Entered by: Maricica W.

18:35 Jan 23, 2004
English to Romanian translations [PRO]
/ addicts' slang for amphetamines
English term or phrase: speed, uppers, bennies
Amfetaminele sunt stimulente puternice; ele sunt vândute sub denumiri ca Metedrină, Dexedrină şi Benzedrină şi sunt cunoscute colocvial ca "speed," "uppers," şi "bennies."
Iulia Manescu
pastile, amfetamine, speed, gheata, cristal, sticla, inghetata
Explanation:
cateva echivalente, nu garantez pentru exactitatea tuturor
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
Mersi, o sa mai verific si eu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5metedrina, dexedrina, benzedrina
Dan Marasescu
1pastile, amfetamine, speed, gheata, cristal, sticla, inghetataMaricica W.


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
metedrina, dexedrina, benzedrina


Explanation:
Raspunsul e cuprins in intrebare.

benzedrina = bennie
metedrina = speed
" It was at about this time, in the early 1960s, that Methedrine came to be known as "speed"
dexedrina = upper

Vezi si Hyperdictionary.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1549

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pastile, amfetamine, speed, gheata, cristal, sticla, inghetata


Explanation:
cateva echivalente, nu garantez pentru exactitatea tuturor


    Reference: http://www.e-referate.ro/referate/biologie/0b081.shtml
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359
Grading comment
Mersi, o sa mai verific si eu.