KudoZ home » English to Romanian » Other

border crossing point to Ukraine and of Moldavia

Romanian translation: punct de trecere a frontierei


20:04 Jan 26, 2004
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: border crossing point to Ukraine and of Moldavia
Description of the contract: The project comprises the rehabilitation and widening of the section of road DN 2B, from 141+700 to km 149+966, Galati town to the border crossing point to Ukraine and of Moldavia Republic at the Prut River Bridge, a distance of 8.2 km.

Există cumva un punct de trecere a frontierei comun către Ucraina şi Republica Moldova?
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:punct de trecere a frontierei
Explanation:
Da, exista; pe harta apare ca un punct de jonctiune pe Prut la Dunare intre cele 3 tari Galati Romania, Giurgiulesti Moldova si Reni Ucraina (mai exact, este o portiune din R.Moldova de cativa km intre Romania si Ucraina. Din constructia frazei in engleza, reiese ca punctul... apartine R. Moldova si asigura trecerea spre Ucraina si Romania.
Selected response from:

Rodica Stefan
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1punct de trecere a frontierei
Rodica Stefan
4 +1zona de frontiera a Moldovei cu Ucraina
Iulia Manescu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zona de frontiera a Moldovei cu Ucraina


Explanation:
border crossing point ar mai putea fi si punct de traversare a granitei

Iulia Manescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 200

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxOanaK: Da, dar parca mai curind punct de traversare
23 mins

agree  Simon Charass: Dupa cunostintele mele geografice, Romania nu are granita comuna cu Ucraina; granita de est fiind cu Moldova. Considerind insa ca Ucraina la rindul ei se afla la est de Moldova, punctual de trecere al granitei este acelas.
24 mins

disagree  Bogdan Burghelea: "punct de trecere a frontierei" e singurul raspuns corect (si pe deasupra mai e si easy)
10 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
punct de trecere a frontierei


Explanation:
Da, exista; pe harta apare ca un punct de jonctiune pe Prut la Dunare intre cele 3 tari Galati Romania, Giurgiulesti Moldova si Reni Ucraina (mai exact, este o portiune din R.Moldova de cativa km intre Romania si Ucraina. Din constructia frazei in engleza, reiese ca punctul... apartine R. Moldova si asigura trecerea spre Ucraina si Romania.

Rodica Stefan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 149

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: that's it
10 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Bogdan Burghelea