KudoZ home » English to Romanian » Other

diesel oil ex-darmanesti

Romanian translation: motorina la poarta rafinariei Darmanesti


09:10 Mar 12, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: diesel oil ex-darmanesti
diesel oil ex-darmanesti
found inquiry for 50000 mt monthly
Romanian translation:motorina la poarta rafinariei Darmanesti
Explanation:
daca este vorba de o cerere de oferta trebuie dat un punct de livrare adica franco Darmanesti (adica la poarta rafinariei)

ex- inseamna franco

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 21 hrs 1 min (2004-03-15 06:11:34 GMT)
--------------------------------------------------

Completari ptr. Anca Nitu

Conform lucrarii \"Practica operatiunilor de import-export in industria chimica si petrochimica\" autor ing. Spiridon Lefter temenul \"ex-\" apare in urmatoarele combinatii:

ex-stock = livrare din stoc
ex-current production = livrare din productia curenta
ex-warehouse = livrare din depozit
ex-works = livrare din fabrica / la poarta fabricii

Acum sper ca lucrurile sunt clare.
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5motorina la poarta rafinariei DarmanestiCristian Nicolaescu
4 -1motorina de la fosta rafinarie Darmanesti
Irene S.


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
motorina de la fosta rafinarie Darmanesti


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-03-12 09:38:38 GMT)
--------------------------------------------------

sau fara taxe(accize)
Mai mult context este de ajutor.

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2004-03-12 09:46:04 GMT)
--------------------------------------------------

Din cate stiu eu Rafinaria Darmanesti este in procedura de lichidare judiciara, deci se poate vorbi despre ea la trecut.

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  rodi: este vorba de pretul la iesirea din fabrica "ex work"
16 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
motorina la poarta rafinariei Darmanesti


Explanation:
daca este vorba de o cerere de oferta trebuie dat un punct de livrare adica franco Darmanesti (adica la poarta rafinariei)

ex- inseamna franco

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 21 hrs 1 min (2004-03-15 06:11:34 GMT)
--------------------------------------------------

Completari ptr. Anca Nitu

Conform lucrarii \"Practica operatiunilor de import-export in industria chimica si petrochimica\" autor ing. Spiridon Lefter temenul \"ex-\" apare in urmatoarele combinatii:

ex-stock = livrare din stoc
ex-current production = livrare din productia curenta
ex-warehouse = livrare din depozit
ex-works = livrare din fabrica / la poarta fabricii

Acum sper ca lucrurile sunt clare.

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 85

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rodi
8 mins
  -> multumesc

agree  Tudor Soiman
22 mins
  -> multumesc

agree  asco
42 mins
  -> multumesc

agree  Ioana Bostan
1 hr
  -> multumesc

agree  Maricica W.
2 days3 hrs
  -> multumesc