KudoZ home » English to Romanian » Other

Relief Class 2 delivery drivers

Romanian translation: şofer distribuitor categoria C


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Relief Class 2 delivery drivers
Romanian translation:şofer distribuitor categoria C
Entered by: xxxCSsys

09:36 Mar 26, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: Relief Class 2 delivery drivers
We are looking for Class 2 and Relief Class 2 delivery drivers. This is much more than just another driving job. As well as delivering our water and planning your own schedule, you'll build lasting relationships with our customers, making recommendations and generating new leads. In short, youll need to be the friendly face of the company except on Saturdays (you wont be working, so how friendly you are will be up to you).
dianasava
Romania
şofer distribuitor categ. C
Explanation:
este vorba despre un şofer distribuitor de produse care este în posesia unui permis de conducere pentru vehicole de categoria C sau chiar furgonetă
specifică şi faptul că persoana în cauză va avea şi alte retribuţii de muncă, precum lărgirea clientelei prin reprezentarea efectivă a firmei de distribuţie
va trebui deci să fie "happy" worker, şi să zâmbească perpetum

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2004-03-26 09:59:00 GMT)
--------------------------------------------------

cum a specificat şi colega Mihaela Şinca, este vorba de un camion
definirea categoriei depinde de ţara în cauză
categoria C, E

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-03-26 10:04:30 GMT)
--------------------------------------------------

Class 2 drivers are driving vehicles up to & including 26 tonnes.
So I would like to specify Categoria C, E.
Selected response from:

xxxCSsys
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1şofer distribuitor categ. CxxxCSsys
3 +1şoferi categoria E (profesionişti) cu funcţie de distribuţie şi reprezentare
Mihaela Sinca


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
relief class 2 delivery drivers
şoferi categoria E (profesionişti) cu funcţie de distribuţie şi reprezentare


Explanation:
class 2 se refera la soferii profesionisti care pot conduce camioane, masini grele

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-03-26 09:57:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ltsa.govt.nz/factsheets/70.html

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxCSsys
8 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
relief class 2 delivery drivers
şofer distribuitor categ. C


Explanation:
este vorba despre un şofer distribuitor de produse care este în posesia unui permis de conducere pentru vehicole de categoria C sau chiar furgonetă
specifică şi faptul că persoana în cauză va avea şi alte retribuţii de muncă, precum lărgirea clientelei prin reprezentarea efectivă a firmei de distribuţie
va trebui deci să fie "happy" worker, şi să zâmbească perpetum

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2004-03-26 09:59:00 GMT)
--------------------------------------------------

cum a specificat şi colega Mihaela Şinca, este vorba de un camion
definirea categoriei depinde de ţara în cauză
categoria C, E

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-03-26 10:04:30 GMT)
--------------------------------------------------

Class 2 drivers are driving vehicles up to & including 26 tonnes.
So I would like to specify Categoria C, E.

xxxCSsys
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Sinca
4 mins
  -> Mersi Mihaela.