KudoZ home » English to Romanian » Other

even square section

Romanian translation: sectiune patrata uniforma


06:46 Jun 29, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: even square section
MASS DECONTAMINATION FRAME STRUCTURE
Made from corrosion resistant aircraft grade anodised aloy fraames, connected in a scissor and quads formation to produce an even square section that has a high strength to weight rato
dianasava
Romania
Romanian translation:sectiune patrata uniforma
Explanation:
as zice eu
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sectiune patrata uniforma
Elvira Stoianov
3sectiune in zig-zag
Dan Dascalescu


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sectiune patrata uniforma


Explanation:
as zice eu

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
1 hr

neutral  Dan Dascalescu: ce aduce "uniforma" in plus fata de "sectiune patrata"?
3 hrs
  -> poate ca e posibil ca sectiunea sa aiba o suprafata rugoasa, in contrast cu uniforma ;)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sectiune in zig-zag


Explanation:
Nu sunt sigur, dar:

"sectiune patrata uniforma" nu imi inspira incredere pentru ca patratul e deja o figura "uniforma"; cu alte cuvinte, ce adauga "uniforma" la "sectiune patrata"?

"even square" pare sa insemne altceva, si anume un tip de semnal dreptunghiular (http://www.np.edu.sg/mscIntMaths/Fourier/3_evenod.htm) in care axa Oy este este mediatoarea unui nivel de maxim sau minim (spre deosebire de "odd square", unde axa Oy este confundata cu o trecere de la minim la maxim).

Daca acest semnal dreptunghiular il facem patratic printr-o scalare pe Oy, obtinem un zig-zag.

Textul furnizat de asker mentioneaza "scissor and quads formation", care duce iar la pattern-ul de zig-zag: http://www.industrialnewsroom.com/fullstory/26964

O poza de la asker ar ajuta.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 45 mins (2004-06-29 10:32:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

La http://www.np.edu.sg/mscIntMaths/Fourier/3_evenod.htm , functia \"even square\" se traduce prin \"semnal patratic simetric\" (este simetric fata de ordonata Oy), iar \"odd square\" este \"semnal patratic asimetric\". (multumiri colegului meu Dragos Stoica)


    Reference: http://www.np.edu.sg/mscIntMaths/Fourier/3_evenod.htm
    Reference: http://www.industrialnewsroom.com/fullstory/26964
Dan Dascalescu
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12