KudoZ home » English to Romanian » Other

Chief Executive Officer (CEO)

Romanian translation: Director General Executiv


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chief Executive Officer (CEO)
Romanian translation:Director General Executiv
Entered by: Maria Diaconu

16:38 Feb 18, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: Chief Executive Officer (CEO)
Nu sunt foarte sigură, de aceea aş dori o confirmare din partea voastră sau alte sugestii de traducere:

este Director General? (astfel apare în mai multe intrări din glosarele kudoz pe combinaţia engleză-spaniolă)

În contextul meu, este vorba de CEO al unei companii farmaceutice, dacă acest lucru are relevanţă.
Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
director general executiv
Explanation:
http://www.bancpost.ro/bpsite/comunicatul.jsp?anul=2004&luna...
domnul Georgios Michelis, director general executiv (chief executive officer - C.E.O.),membru al Consiliului de Administratie;

Structura organizatorica
... 19. CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A ROMANIEI SI A MUNICIPIULUI BUCURESTI. CORNELIA
ROTARU. Director General Executiv. 20. AGENTIA NATIONALA DE PROTECTIE A MEDIULUI ...
www.recromania.ro/noutati/ Plam/2_Structura_Organizatorica.htm - 101k - Cached - Similar pages

Arhiva Adevarul - La Petrom, managerii OMV iau conducerea
... Director * Directorii interimari raman in functie pana la mijlocul lunii ianuarie *
Gheorghe Constantinescu ramane director general executiv * Managerii OMV ...
www.adevarulonline.ro/arhiva/2004/Decembrie/977/109605/ - 49k - Cached - Similar pages

etc. etc.
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3director general executiv
Andrei Albu
5 +1Director General
Cristina Butas
4director executiv
Marcella Magda


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
chief executive officer (ceo)
director general executiv


Explanation:
http://www.bancpost.ro/bpsite/comunicatul.jsp?anul=2004&luna...
domnul Georgios Michelis, director general executiv (chief executive officer - C.E.O.),membru al Consiliului de Administratie;

Structura organizatorica
... 19. CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A ROMANIEI SI A MUNICIPIULUI BUCURESTI. CORNELIA
ROTARU. Director General Executiv. 20. AGENTIA NATIONALA DE PROTECTIE A MEDIULUI ...
www.recromania.ro/noutati/ Plam/2_Structura_Organizatorica.htm - 101k - Cached - Similar pages

Arhiva Adevarul - La Petrom, managerii OMV iau conducerea
... Director * Directorii interimari raman in functie pana la mijlocul lunii ianuarie *
Gheorghe Constantinescu ramane director general executiv * Managerii OMV ...
www.adevarulonline.ro/arhiva/2004/Decembrie/977/109605/ - 49k - Cached - Similar pages

etc. etc.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 74
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Honciuc
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Oana Clapa
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea: a mai fost intrebarea asta de vreo doua ori
14 hrs
  -> Mulţumesc

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chief executive officer (ceo)
director executiv


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-02-18 16:44:15 GMT)
--------------------------------------------------

sau

\"director general executiv\"

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-02-18 16:44:22 GMT)
--------------------------------------------------

sau

\"director general executiv\"

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-18 16:45:49 GMT)
--------------------------------------------------

... Robert P. Wayman, directorul financiar (CFO) al companiei, a fost numit director
executiv (CEO) interimar si a devenit membru al consiliului de administratie. ...
www.resurse.com/info/stire.php3?id=989 - 11k - Cached - Similar pages

... ac Banca Nationala a Romaniei a aprobat numirea domnului Georgios Michelis in functia
de Director General Executiv (Chief Executive Officer-CEO) al Bancpost si ...
www.bancpost.ro/bpsite/ comunicatul.jsp?anul=2004&luna=9 - 68k - Cached - Similar pages

În funcţia de Director General Executiv (Chief Executive Officer - CEO)
a fost numit domnul David Watson. Domnul Watson are o ...
www.bancpost.ro/bpsite/ comunicatul.jsp?anul=2004&luna=5 - 68k - Cached - Similar pages



Marcella Magda
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
chief executive officer (ceo)
Director General


Explanation:
termenul folosit in general

Cristina Butas
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: numai asa
20 hrs