KudoZ home » English to Romanian » Petroleum Eng/Sci

recommissioned

Romanian translation: repus(ă) în funcţiune


13:42 Jan 9, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: recommissioned
Contextul e modul in care se calculeaza costurile de intretinere pentru rafinarii. In conditiile in care am stabilit ca "turnaround" este revizie, nu imi dau seama exact care este sensul lui "recommissioned":
*For a recommissioned unit it is usually appropriate to treat the recommissioning as a turnaround* astfel incat sa poata fi estimat costul pentru aceasta operatiune.
Multumesc!
Raluca Mot
Romania
Romanian translation:repus(ă) în funcţiune
Explanation:
to commission = a pune în funcţiune, a da în folosinţă
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6repornire/repunere in functiuneGeorgiana Vasilescu
3 +6repus(ă) în funcţiunexxxMihai Badea
5reconditionata/optimizataAnca Nitu
3 +2repunere în funcţiune/exploatare
Oana Negut


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
repus(ă) în funcţiune


Explanation:
to commission = a pune în funcţiune, a da în folosinţă

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu: Oops :)....inca nu aparuse raspunsul tau cand l-am pus pe al meu.
5 mins

agree  Simona Hagiu
7 mins

agree  Bogdan Burghelea
34 mins

agree  anamaria bulgariu
1 hr

agree  Irene S.
2 hrs

agree  Cristina Butas
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
repornire/repunere in functiune


Explanation:


Georgiana Vasilescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Hagiu
5 mins
  -> Multumesc.

agree  xxxMihai Badea: De asta eu de obicei reîmprospătez pagina înainte de a publica răspunsul, dar chiar şi aşa mi se mai întâmplă. :)
6 mins
  -> Multumesc. Si eu am reimprospatat, dar pana am compus asemenea capodopera de raspuns a mai durat o vreme :))

agree  Irina Adams
13 mins
  -> Multumesc.

agree  ayast: surely
22 mins
  -> Multumesc.

agree  Alexandru Molla: da, pentru "repunere in functiune"
1 hr
  -> Multumesc.

agree  Irene S.
2 hrs
  -> Multumesc.

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
repunere în funcţiune/exploatare


Explanation:
Sau "dare în exploatare (din nou)"


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/1390949
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Ship_commissioning
Oana Negut
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandru Molla: da, pentru "repunere in functiune"
1 hr

agree  Anca Nitu: redare in exploatare , repunere in functiune ca revizie suna .. cam ciudat
6 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reconditionata/optimizata


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - marine activities
boats


anglais
français

recommissioned
réarmé adj.
Domaine(s) : - climatic engineering
- construction


anglais
français

recommissioning
optimisation des systèmes électromécaniques n. f.


GDT

to commisssion= a comanda o instalatie sau un obiect
to recommission= a modifica obiectul cu pricina dupa noi specificatii


e clar ca in context optimizarea /modificarea instalatiei e privita ca inceputul unui nou ciclu de functionare

alt exemplu :
Re`com`mis´sion (r?`k?m`m?sh?n)
v. t. 1. To commission again; to give a new commission to.
Officers whose time of service had expired were to be recommissioned.
- Marshall.
http://www.thefreedictionary.com/recommissioned

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16