KudoZ home » English to Romanian » Petroleum Eng/Sci

eyelet punch

Romanian translation: instrument pentru montarea capselor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:eyelet punch
Romanian translation:instrument pentru montarea capselor
Entered by: Aura Cherecheș

17:31 Jan 18, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci / masini de cusut
English term or phrase: eyelet punch
dispozitiv de gaurire/perforare
Aura Cherecheș
instrument pentru montarea capselor
Explanation:
Se pare că acest instrument are înfăţişări diferite. Eu am găsit două imagini.
Primul instrument arată ca un poanson. El este folosit atât pentru perforare cât şi pentru aplicarea loviturilor cu ciocanul pentru montarea capsei în gaura făcută. Acest tip este folosit mult în scrapbooking.
Al doilea instrument arată ca un cleşte care face toată treaba: perforează materialul şi fixează capsa prin acţionarea mânerelor.

În funcţie de cum arată instrumentul se pot face variaţiuni pe aceeaşi temă.
Selected response from:

Dasa Suciu
Grading comment
Merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5instrument pentru montarea capselorDasa Suciu
5perforator ureche mica/capsa (rotunda)/butoniera/ochi
Mihaela Bordea
4 +1perforator
Áron Török


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
perforator


Explanation:
..

Áron Török
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.snapfastene...
9 mins

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
perforator ureche mica/capsa (rotunda)/butoniera/ochi


Explanation:
In ind. de confectii stiu ca prin "eyelet" se intelege inelusul acela metalic pentru asigurarea/intarirea unui orificiu rotund dintr-un material prin care trece un snur, care in romaneste este simplificat prin "capsa" (se intelege ca e rotunda). Sau mai poate insemna bucla/orificiul/ochiul din capatul unei "butoniere cu ochi si coada" (ca si butonierele sunt de mai multe feluri)

http://www.websters-online-dictionary.org/definition/eyelet#...

--------------------------------------------------
Note added at 21 ore (2008-01-19 15:29:05 GMT)
--------------------------------------------------

nu este exact din domeniu dar iata o alta referinta
http://www.adexpert.ro/content/servicii-profesionale-de-lipi...

Mihaela Bordea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
instrument pentru montarea capselor


Explanation:
Se pare că acest instrument are înfăţişări diferite. Eu am găsit două imagini.
Primul instrument arată ca un poanson. El este folosit atât pentru perforare cât şi pentru aplicarea loviturilor cu ciocanul pentru montarea capsei în gaura făcută. Acest tip este folosit mult în scrapbooking.
Al doilea instrument arată ca un cleşte care face toată treaba: perforează materialul şi fixează capsa prin acţionarea mânerelor.

În funcţie de cum arată instrumentul se pot face variaţiuni pe aceeaşi temă.


    Reference: http://www.arcaneloisirs.com/produit.aspx?IdProduit=9442
    Reference: http://www.gmp.com/2003/product/img/acc_punch.jpg
Dasa Suciu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Merci