KudoZ home » English to Romanian » Petroleum Eng/Sci

wet goods

Romanian translation: mărfuri lichide


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wet goods
Romanian translation:mărfuri lichide
Entered by: Vera Costea

13:25 Feb 18, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: wet goods
este vorba de procedura de aprovizionare a unor staţii de benzină - "reception of wet good" (un pas in procesul de aprovizionare şi denumirea unui document)
Vera Costea
Canada
marfuri lichide
Explanation:
4. terminale de mărfuri lichide în vrac: petrol, produse petroliere, produse chimice etc.;. 5. terminale de mărfuri solide în vrac: cereale, cărbune,

cursuriumc.evolink.ro/Navigatie/Cursuri%20si%20Laboratoare/ESP%20anul%20III/02-terminale.pdf

http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index102...
http://www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=wet goods...
Selected response from:

Oana Bunea
Romania
Grading comment
Mulţumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +11marfuri lichide
Oana Bunea
3bunuri lichide
anamaria bulgariu
Summary of reference entries provided
se pare ca e bautura dar tot un lichid e pana la urma :)Anca Nitu

Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
marfuri lichide


Explanation:
4. terminale de mărfuri lichide în vrac: petrol, produse petroliere, produse chimice etc.;. 5. terminale de mărfuri solide în vrac: cereale, cărbune,

cursuriumc.evolink.ro/Navigatie/Cursuri%20si%20Laboratoare/ESP%20anul%20III/02-terminale.pdf

http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index102...
http://www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=wet goods...

Oana Bunea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu: :)
0 min

agree  Addriana
33 mins

agree  RODICA CIOBANU
49 mins

agree  Iosif JUHASZ
1 hr

agree  Cristina Manoli
1 hr

agree  George Blum
1 hr

agree  Anca Nitu
3 hrs

agree  Ciprian - Vasile Popescu
4 hrs

agree  Elena Bucuresteanu
5 hrs

agree  Oana Moisuc
19 hrs

agree  Tradeuro Language Services
4 days

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bunuri lichide


Explanation:
http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do;jsessionid=9...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2009-02-18 13:29:47 GMT)
--------------------------------------------------

Sau mai bine "mărfuri lichide".

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 6




Reference comments


4 hrs
Reference: se pare ca e bautura dar tot un lichid e pana la urma :)

Reference information:
Domaine(s) : - commerce
produit commercial


anglais
français

wet goods
marchandise liquide n. f.



Note(s) :
Disons d'abord que cette expression a cours surtout dans le langage commercial et celui de la statistique industrielle, plutôt que dans le langage courant.
http://www.thefreedictionary.com/Wet goods

Anca Nitu
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16