KudoZ home » English to Romanian » Petroleum Eng/Sci

plant

Romanian translation: uzină/instalaţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plant
Romanian translation:uzină/instalaţie
Entered by: Vera Costea

21:38 Feb 18, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: plant
Este vorba de descrierea unor proceduri de introducere a informaţiilor în SAP pentru o firmă de produse petroliere.

"This procedure sets up all necessary steps to replenish a Plant /Terminal by truck from the own stock."

Nimic din ce îmi vine mie în minte pentru "plant" nu pare să se potrivească. Intuiţia îmi spune că e tot un soi de depozit, ca şi "Terminal", dar nu sunt sigură ...
Mulţumesc.
Vera Costea
Canada
uzina/instalatie
Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - économie
production des richesses


anglais
français

plant
usine



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
factory
factory building


2 a: the land, buildings, machinery, apparatus, and fixtures employed in carrying on a trade or an industrial business
http://www.merriam-webster.com/dictionary/plant[2]
general acceptat - a recycling plant = uzina / instalatie de reciclaj

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-18 23:49:01 GMT)
--------------------------------------------------

bineinteles a ase citi "instalatie industriala"
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6uzina/instalatieAnca Nitu
4rafinărie
Dan Butuza
4depozitWord_Wise
4sectie(de productie)Desco
3unitate de producţie
anamaria bulgariu
2statie (PECO), instalatie de depozitare
Natalia Conovca


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unitate de producţie


Explanation:
O sugestie

Plant (freedictionary.com)
a. A building or group of buildings for the manufacture of a product; a factory.
b. The equipment, including machinery, tools, instruments, and fixtures and the buildings containing them, necessary for an industrial or manufacturing operation.

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 6

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sectie(de productie)


Explanation:
sper ca ajuta

Desco
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
depozit


Explanation:
bulk plant - depozit de petrol, baza de depozitare

Word_Wise
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
uzina/instalatie


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - économie
production des richesses


anglais
français

plant
usine



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
factory
factory building


2 a: the land, buildings, machinery, apparatus, and fixtures employed in carrying on a trade or an industrial business
http://www.merriam-webster.com/dictionary/plant[2]
general acceptat - a recycling plant = uzina / instalatie de reciclaj

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-18 23:49:01 GMT)
--------------------------------------------------

bineinteles a ase citi "instalatie industriala"

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Blum
7 hrs
  -> multumesc

agree  Addriana
7 hrs
  -> multumesc

agree  Oana Moisuc
9 hrs
  -> multumesc

agree  Ciprian - Vasile Popescu
9 hrs
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU: eu optez pentru instalatie
11 hrs
  -> multumesc

agree  Tradeuro Language Services
4 days

39 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
statie (PECO), instalatie de depozitare


Explanation:
Dupa context cred ca este "statie", statia poate contine cateva terminale de la care se alimeneaza mijloacele de transport cu carburant - benzina, motorina etc.

--------------------------------------------------
Note added at 41 minute (2009-02-18 22:20:32 GMT)
--------------------------------------------------

Totusi, nu sunt sigura, daca despre aceasta este vorba, caci contextul dat mi se pare insuficient.

--------------------------------------------------
Note added at 9 ore (2009-02-19 07:01:14 GMT)
--------------------------------------------------


1. Intalatie de depozitare
http://www.apmbrasov.ro/proiecte/angajamente/2_calitatea_aer...

2. statie de benzina
http://www.apmtm.ro/documente/Calitatea aerului Legislatie/H...

3. Cautare cuvantul "Plant" - cu traducere de instalatie , zona de depozitare
http://www.ancesiac.ro/site_ancex_vechi/CW_inspsite/Termeni....

Natalia Conovca
Moldova
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Să-l bată cucu de context că numai atâta am. În tot documentul care explică cum se încarcă şi se descarcă combustibilii şi ce papuci şi ce şepci de protecţie trebuie să poarte nenii ăia numai în locul ăsta apare "plant", în rest tot de terminale e vorba... :(


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rafinărie


Explanation:
Fiind de domeniul petrolului, eu aşa i-aş zice.

Dan Butuza
Romania
Native speaker of: Romanian