KudoZ home » English to Romanian » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

stock footage video

Romanian translation: material filmat de arhiva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stock footage video
Romanian translation:material filmat de arhiva
Entered by: Cornelia Serban

14:57 Feb 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / stock photography and footage
English term or phrase: stock footage video
Este o categorie de produse oferite prin intermediul unui site.
Sunt tentata sa traduc prin "imagini de arhiva", dar cred ca acest termen e potrivit mai degraba pt stock photography si nu implica ideea de filmare. Exista un termen consacrat pt stock footage video?

Multumesc anticipat.
Cornelia Serban
Canada
material filmat de arhiva
Explanation:
Poate fi film sau video, e acelasi termen. Acesta se foloseste in mod curnet in industrie
Selected response from:

mediana
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5material filmat de arhivamediana
4 -1arhiva de secvente videoCristian Nicolaescu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
material filmat de arhiva


Explanation:
Poate fi film sau video, e acelasi termen. Acesta se foloseste in mod curnet in industrie

mediana
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
arhiva de secvente video


Explanation:
arhiva de secvente filmate/metraje filmate/video

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  mediana: Secventa este o unitate in filmul in forma finala. Librariile de material video contin imagini brute organizate pe anumite criterii (de exemplu New York vara), in nici un caz in secvente filmice coerente.
27 mins