KudoZ home » English to Romanian » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

Rights Managed (images)

Romanian translation: imagini protejate prin drepturi de autor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Rights Managed (images)
Romanian translation:imagini protejate prin drepturi de autor
Entered by: Cornelia Serban

09:40 Feb 16, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / stock photography and footage
English term or phrase: Rights Managed (images)
"Rights-Managed images are images that must be licensed for a specific use. The fee for these images is calculated from several factors including size, placement, duration, and geographic location. Rights-managed images are licensed for a specific use and cannot be used for any purpose other than what is specified when licensing the image. If you are looking for a unique image, then look to Rights-Managed images. They will often provide a more distinct image than will royalty-free."

La fel ca si in cazul royalty-free images, si rights-managed images va fi tot un link, deci exprimarea trebuie sa fie cat mai succinta.

Multumesc.
Cornelia Serban
Canada
imagini protejate prin drepturi de autor
Explanation:
sau dacă trebuie şi mai scurt, "imagini cu drepturi rezervate"
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
La varianta "imagini protejate prin drepturi de autor" m-am gandit si eu initial, pentru ca, evident, despre asta e vorba. Voi alege a doua varianta, care mi se pare la fel de corecta, dar mai scurta ;)Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(imagini) protejate de drepturi
elenus
3 +1imagini protejate prin drepturi de autor
Andrei Albu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rights managed (images)
imagini protejate prin drepturi de autor


Explanation:
sau dacă trebuie şi mai scurt, "imagini cu drepturi rezervate"

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
La varianta "imagini protejate prin drepturi de autor" m-am gandit si eu initial, pentru ca, evident, despre asta e vorba. Voi alege a doua varianta, care mi se pare la fel de corecta, dar mai scurta ;)Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Tulbure
12 mins
  -> Mulţumesc

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rights managed (images)
(imagini) protejate de drepturi


Explanation:
as spune eu...

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-02-16 09:42:16 GMT)
--------------------------------------------------

adica (fotografii)... :)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-16 09:47:56 GMT)
--------------------------------------------------

Host-ro Galerie Goblenuri & Macrameuri - Inregistrare utilizator
... oricand considera ei necesar. Sunteti de acord sa nu uploadati fotografii
protejate de dreptul de autor. Ca utilizator sunteti de ...
foto.host-ro.com/register.php - 95k - Rezultat suplimentar -

elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian