KudoZ home » English to Romanian » Poetry & Literature

Divine Tuning Fork

Romanian translation: diapazon divin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Divine Tuning Fork
Romanian translation:diapazon divin
Entered by: ANCA NEGESCU

14:22 Jul 19, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: Divine Tuning Fork
in text este vorba despre initieri/acordaje prin care se ajunge la experiente extra-senzoriale, la dezvoltarea eu-lui, a laturii divine a omului, etc.
"For this Attunement, it is essential that there be a resonant energetic connection between you and your teacher. This will be accomplished via the use of an etheric device that we call "Divine Tuning Fork". During the Attunement, you will be asked to imagine a large, etheric Tuning Fork with its two prongs pointing downward."
ANCA NEGESCU
diapazon divin
Explanation:
maybe
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Multumesc Dan
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3diapazon (de frecventa/rezonanta) sacru
Mihaela Brooks
3 +1diapazon divin
Dan Marasescu
3diapazon ceresc
Laura Fevrier


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
divine tuning fork
diapazon divin


Explanation:
maybe

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc Dan

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 day0 min

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
divine tuning fork
diapazon ceresc


Explanation:
chiar daca nu e "divin", cred ca suna mai bine

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-07-19 14:27:23 GMT)
--------------------------------------------------

sper sa nu fiu acuzata de copiere... cand am raspuns, credeam ca sunt prima

Laura Fevrier
Luxembourg
Native speaker of: Romanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
divine tuning fork
diapazon (de frecventa/rezonanta) sacru


Explanation:
un cuvint cheie in new age spirituality/ traditii orientale este
sacru..

de la centru catre periferie, fiecare pe lungimea razelor propriului ***diapazon de frecventa*** ... Aceasta chakra este depozitul de energie Kundalini, energia
http://www.terapii.boom.ru/index3to3.html

Pe unii dintre noi, ideea de rezonanta ne poate duce cu gandul la imaginea unui --diapazon elastic care incepe sa vibreze la unison in prezenta unui alt diapazon asemanator, care deja vibreaza
http://www.atman.as.ro/spiritualitate.php?p=articole/spiritu...


Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Matei
16 hrs
  -> Multumesc Matei

agree  Bogdan Burghelea
22 hrs
  -> Multumesc Bogdan

agree  Sinziana Paltineanu
1 day15 hrs
  -> Multumesc Sinziana