KudoZ home » English to Romanian » Poetry & Literature

soda fountain 2

Romanian translation: stand cu bauturi racoritoare, cafea etc


07:31 Feb 19, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: soda fountain 2
revin cu intrebarea pentru ca probabil nu s-a retinut ca este vorba de un alt sens al termenului, i.e.

A counter equipped for preparing and serving soft drinks, ice-cream dishes, or sandwiches.
Rodica Stefan
Romanian translation:stand cu bauturi racoritoare, cafea etc
Explanation:
http://www.selgros.ro/index.php?task=page&page=services&PHPS...
Selected response from:

Roxana Laiu
Grading comment
este un stand, mai "complex" decat un simplu doyator. Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3dozator de bauturi carbogazoase
Cristina Moldovan do Amaral
3automat de produse alimentarexxxpanbanisha
3stand cu bauturi racoritoare, cafea etcRoxana Laiu


Discussion entries: 5





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stand cu bauturi racoritoare, cafea etc


Explanation:
http://www.selgros.ro/index.php?task=page&page=services&PHPS...

Roxana Laiu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
este un stand, mai "complex" decat un simplu doyator. Multumesc!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
dozator de bauturi carbogazoase


Explanation:
Este pe principiul autoservire. Am unul la serviciu, cu Sprite, Cola, Fanta si Dr. Pepper :). By the way: vedeti ca in engleza americana "soda" nu inseamna "sifon"

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
2 hrs
  -> multumesc, anca

agree  Elvira Daraban
4 hrs
  -> multumesc

agree  Mary Stefan: De acord si cu raspunsul si cu "sifonul" : )
1 day8 hrs
  -> multumesc

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
automat de produse alimentare


Explanation:
dacă prepară şi îngheţată şi sandwichuri... şi mai e şi counter (în care pui banu)
probabil ar trebui să ne dai mai mult din context, definiţiile sunt din textul pe care trebuie să îl traduci, sau din ce ai găsit pe net ?

xxxpanbanisha
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc. Cu ghilimele am dat contextul. Cred ca reiese ca nu este un simplu automat, din moment ce are si tejghea.