KudoZ home » English to Romanian » Poetry & Literature

stream of consciousness

Romanian translation: tehnica "fluxul conştiinţei"


11:32 Mar 13, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: stream of consciousness
FAULKNER USED STREAM OF CONSCIOUSNESS IN AS I LAY DYING.
Otilia Dragutanu
Romanian translation:tehnica "fluxul conştiinţei"
Explanation:
aşa îmi amintesc
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
Mersi mult pentru ajutor. Banuiam ca ar putea fi asa, dar mi se parea mult prea simplu :).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12fluxul conştiinţei
Bogdan Honciuc
3 +6tehnica "fluxul conştiinţei"
Cristian Brinza


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
tehnica "fluxul conştiinţei"


Explanation:
aşa îmi amintesc

Cristian Brinza
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 86
Grading comment
Mersi mult pentru ajutor. Banuiam ca ar putea fi asa, dar mi se parea mult prea simplu :).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Honciuc: cred că şi tu ai dreptate :)
13 mins

agree  Diana Wright
33 mins

agree  Monika Silea
45 mins

agree  Irina Stanescu
2 hrs

agree  Elena Iercoşan
7 hrs

agree  Mihaela Pirvulet
16 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
fluxul conştiinţei


Explanation:
E o tehnică din literatura modernă.



--------------------------------------------------
Note added at 9 minute (2007-03-13 11:41:56 GMT)
--------------------------------------------------

Vezi şi: http://cultural.srr.ro/emisiuni/vorba-de-cultura/index.htm

Ca multi alti termeni din psihologie, “fluxul constiintei” a calatorit spre critica literara. Este folosit în legatura cu opera unor scriitori precum Joyce, Proust, Virginia Woolf sau Faulkner si se afla în programa de bacalaureat. Descrie acea succesiune de gânduri si sentimente care alcatuiesc, în jumatati de propozitii uneori, vocea interioara a unui personaj.


    Reference: http://www.calificativ.ro/pub/1_CECILIA_STOLERU.htm
Bogdan Honciuc
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza: hai noroc!
0 min
  -> Mulţumesc!

agree  BgTo: Perfect aşa! :)
1 min
  -> Mulţumesc!

agree  Maria Diaconu
12 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Tatiana Neamţu
21 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Diana Wright
33 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Monika Silea
45 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Irina Stanescu
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  lucca: Aşa i se spune
2 hrs
  -> Yep. Mulţumesc!

agree  Anamaria Sturz
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Elena Iercoşan
7 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Mihaela Pirvulet
16 hrs
  -> Mulţumesc!