KudoZ home » English to Romanian » Poetry & Literature

I'll bin

Romanian translation: a băga la ghiozdan


08:12 Jun 29, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Poetry & Literature
English term or phrase: I'll bin
I'll bin the last chocolate biscuit then,shall ?
este o traducere cu limbaj neincorsetat
andreea ionescu
Romanian translation:a băga la ghiozdan
Explanation:
o sugestie
Selected response from:

Monika Silea
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5a băga la ghiozdanMonika Silea
5arunc la gunoi
Ivona Tillett
3am sa infulec/am sa imbuc
Mihai Dascalu


Discussion entries: 3





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
i'll bin
a băga la ghiozdan


Explanation:
o sugestie


    Reference: http://www.123urban.ro/def/ghiozdan
Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu: :)
13 mins
  -> multumesc!

agree  Valentin Alupoaie: Sau "a bobina", deşi nu e documentat.
4 hrs
  -> sau "a balota"... multumesc oricum!

agree  Anca Nitu
5 hrs
  -> multumesc!

agree  Cristian Brinza: "a hali"
11 hrs
  -> multumesc!

neutral  Ivona Tillett: ‘Bin it!’ Înseamnă ‘Aruncă la tomberon!’ în Regatul Unit
23 hrs
  -> cred ca se refera totusi la dorinta de a manca ceva cu pofta (mai ales), cand nimeni altcineva nu doreste ultima felie/bucata. stiu ce inseamna "to bin", multumesc oricum!

agree  Camelia Frunză
1 day20 hrs
  -> multumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
i\'ll bin
am sa infulec/am sa imbuc


Explanation:
a halpacai, a hutupa, a sovâlca...
you choose...

Mihai Dascalu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: thank you Mr. Mihai


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivona Tillett: ‘Bin it!’ Înseamnă ‘aruncă la tomberon!’ în Regatul Unit
21 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
i'll bin
arunc la gunoi


Explanation:
'bin' se referea aici la 'pubela de gunoi'

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi1 minut (2007-06-30 08:13:53 GMT)
--------------------------------------------------

Este o expresie foarte întâlnită, cred că eu o folosesc măcar o dată pe zi .

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi3 ore (2007-06-30 11:16:45 GMT)
--------------------------------------------------

Eventual ‘îl pun la loc în cutia de biscuiţi’ – dacă e vorba de ‘biscuit bin’...

Example sentence(s):
  • Bag It and Bin It

    Reference: http://www.bagandbin.org/
Ivona Tillett
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian