KudoZ home » English to Romanian » Poetry & Literature

Right Ordinary

Romanian translation: prea-ordinarul


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Right Ordinary
Romanian translation:prea-ordinarul
Entered by: lucca

07:27 Jan 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: Right Ordinary
Într-o comedie, personajul negativ poartă acest titlu, despre care am tras eu concluzia că ar fi varianta răsturnată a lui "Right Honourable". Încerc să găsesc o variantă românească care să reţină "aroma" de băşcălie împletită cu falsă pompă.
Eu m-am cugetat la "Meschinăria Sa", "Trivialitatea Sa", "Banalitatea Sa", dar poate aveţi voi nişte variante mai suculente.
Mulţumesc.
Cristian Brinza
Romania
prea-ordinarul
Explanation:
o Idee.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3prea-ordinarullucca
4prea-josnicia taAnca Buzatu
4curat-murdarul
Mihaela Bordea
4prea-ordinăria sa
Lia Sabau


Discussion entries: 6





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
right ordinary
prea-ordinarul


Explanation:
o Idee.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: o soluţie foarte bună!
16 mins
  -> Mulţumesc, Maria! :-)

agree  Veronica Manole: sună bine :-))
42 mins
  -> Mulţumesc, Veronica!

agree  Anca Buzatu
3 hrs
  -> Mulţumesc, Anca!

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
right ordinary
curat-murdarul


Explanation:
varianta...

Mihaela Bordea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
right ordinary
prea-ordinăria sa


Explanation:
aşa cum sună?

Lia Sabau
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
right ordinary
prea-josnicia ta


Explanation:
o propunere:)

--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2008-01-14 12:59:20 GMT)
--------------------------------------------------

poate şi *** prea-mojicia*** ta..

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4