KudoZ home » English to Romanian » Psychology

perceived realistic portrayals of violence

Romanian translation: deşi este


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:perceived realistic portrayals of violence
Romanian translation:deşi este
Entered by: Paula Cirstoiu

18:46 Mar 29, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Psychology
English term or phrase: perceived realistic portrayals of violence
Although perceived realistic portrayals of violence are more likely to foster aggression, the presence of other risk factors may still make the portrayal problematic
Paula Cirstoiu
deşi este
Explanation:
mai probabil ca PERCEPEREA de către subiect A SCENELOR DE VIOLENŢĂ CA FIIND REALE să stimuleze (duca la cresterea)...
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2deşi esteTudor Soiman
3 +1reprezentarile apropiate de realitate ale unor scene de violenta percepute de subiect ...
Elvira Stoianov
4Desi reprezentarea realista a actelor de violenta observateCristian Nicolaescu
3reprezentarile de violenta percepute ca realitate, ca fiind reale
Mihaela Sinca
5 -2reprezentarile violentei percepute in mod realist
elenus


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reprezentarile de violenta percepute ca realitate, ca fiind reale


Explanation:
reprezentarile de violenta percepute ca realitate, ca fiind reale

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxOanaK
4 hrs

disagree  Elvira Stoianov: realistic se refera la portrayals, nu la perceived
15 hrs

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
reprezentarile apropiate de realitate ale unor scene de violenta percepute de subiect ...


Explanation:
singura varianta este parafrazareain functie de restul textului

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
deşi este


Explanation:
mai probabil ca PERCEPEREA de către subiect A SCENELOR DE VIOLENŢĂ CA FIIND REALE să stimuleze (duca la cresterea)...

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban
8 hrs

agree  xxxhelena_v
14 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
reprezentarile violentei percepute in mod realist


Explanation:
"Desi reprezentarile violentei percepute in mod realist..."



elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tudor Soiman: scenele par reale, nu perceptia
3 hrs
  -> atunci ar fi trebuit sa sune cam asa: "although the realistically perceived portrayals of violence....."

disagree  Elvira Stoianov: din cate am vazut in DEX, realist nu are acest sens, plus sunt de acord cu dradrum
3 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Desi reprezentarea realista a actelor de violenta observate


Explanation:
are sanse mai mari sa indemne la agresiune...

o alta varianta

portrayal of violence = reprezentare acte de violenta

vezi Eurodicautom



--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 34 mins (2004-03-30 10:21:05 GMT)
--------------------------------------------------

O corectura

Desi reprezentarea cu realism a actelor de violenta observate
are sanse mai mari sa indemne la agresiune...



Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: din cate am vazut in DEX, realist nu are acest sens
3 hrs
  -> Da, asa este, multumesc pentru observatie. sensul corect este "cu realism"