KudoZ home » English to Romanian » Religion

Faith Minister

Romanian translation: slujitori ai diferitelor culte


19:16 Mar 13, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Religion / living and working abroad
English term or phrase: Faith Minister
Faith Ministers are available at the Centre and...

Într-un centru de detenţie multi-cultural, în care sunt reprezentate mai toate cultele.
Mihaela BUFNILA
Romania
Romanian translation:slujitori ai diferitelor culte
Explanation:
adicătelea fiecare cult cu popa lui
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
Mulţumesc cu mare întârziere, Cristi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7slujitori ai diferitelor culte
Cristian Brinza
3 +1predicatorIrina Stanescu
4 -2Ministerul Cultelor
Maria Diaconu


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
Ministerul Cultelor


Explanation:
just a wild guess :)

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  micawber_7: 'Minister' inseamna 'preot' al anumitor culte, in special protestante, eventual 'ministru', dar in cu totul alt context, nicidecum 'minister'.
21 mins
  -> da, ai dreptate, mulţumesc

disagree  Bogdan Burghelea: The guess is too wild! "Disagree"-ul nu este personal! Se referă doar la răspuns. Îmi pare rău dacă v-am lăsat impresia că am ceva personal cu dumneavoastră!
8 hrs
  -> why don't you just shoot me :-D - sunt ultima persoană care ar lua disagreeul ca pe ceva personal! L-am luat ca pe o glumă şi am vrut să răspund tot printr-o glumă :)

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
faith minister
slujitori ai diferitelor culte


Explanation:
adicătelea fiecare cult cu popa lui

Cristian Brinza
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumesc cu mare întârziere, Cristi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: Mulţumesc şi eu, Cristi :)
33 mins
  -> mulţumesc, Maria!

agree  Anca Nitu: slujitor e excelelnt, minister poate fi si predicatorul si episcopul si eventual diaconul
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  lucca: cred că, în context, slujitori ai diferitelor credinţe este cel mai bine
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Irina Stanescu
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Mary Stefan: Sunt de acord Cristian. Eu chiar am fost casatorita de unul : )
3 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Lucica Abil
6 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Monika Silea
11 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
faith minister
predicator


Explanation:
In mod normal, toti acesti "preoti" care nu sunt chiar preoti cum ii stim noi se numesc, generic, predicatori.

Irina Stanescu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: Asta este!
7 hrs
  -> Multumesc, Bogdan.