KudoZ home » English to Romanian » Religion

Porn sucks!

Romanian translation: pornografia-i naspa!


16:56 Oct 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Religion
English term or phrase: Porn sucks!
Traduc o carte care trateaza pornografia dintr-un punct de vedere crestin religios. Cartea e plina de americanisme. Sintagma de mai sus era (intr-o campanie) un slogan adoptat la un moment dat de un pastor care se ocupa de dependentii de pornografie.

Variante dibuite de mine:
Pornografia e naspa/nasoala/aiurea!

Imi puteti da si alte variante?
Multumesc!
Cristian Sălăjan
Romania
Romanian translation:pornografia-i naspa!
Explanation:
Imi cer scuze in avans, pentru ca acest raspuns deja figureaza in firul de discutie !
M-am gandit insa ca nu strica o parere foarte pertinenta: fiica mea are 18 ani abia impliniti si dupa ce s-a amuzat si ea copios de tentative, a spus ca cea mai folosita este prima varianta data de Lucian, dar ca sa fim totusi 'decente' noi doua sugeram raspunsul de mai sus, care si este folosit de generatia ei!
Doar o sugestie !
Selected response from:

Rose Marie Matei
Grading comment
Multumesc! Asa e. E uzitat astfel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4"Pornografia nu-i o poarta spre Rai"siminagheorghe
3 +4Intoarce spatele pornografiei!
Diana Nacu
5pornografia îngreţoşeazăIrina Stanescu
4 +1pornografia iti distruge energiaAnca Nitu
4pornografia-i naspa!
Rose Marie Matei
4Porno strica!Alexandru Bujenita
1pornografia strica barbatia
Elvira Tatucu


Discussion entries: 26





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
porn sucks!
"Pornografia nu-i o poarta spre Rai"


Explanation:
O sugestie, mai ales in cazul tau, pt. ca spui ca traducerea are profil religios.

siminagheorghe
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza: :)
2 mins
  -> Merci

neutral  Diana Nacu: Nu intocmai de acord, dar excelent raspuns! :)
4 mins
  -> Merci mult. Eu iti dai seama ca nu am judecat nimic d.p.d.v. etic sau moral

agree  Ioana Bostan: sau ca să păstrăm conotaţia negativă din textul sursă: Pornografia e lucrarea diavolului!
4 mins
  -> Merci

agree  lucca: E bine! "Cea mai bună pornografie e în Iad". Nici agree-urile nu sunt indexate de Google :-)
56 mins

agree  MMFORREST
1 hr

neutral  Anca Nitu: daca cea mai buna pornografie e in iad , atunci e mare inghesuiala acolo :) suna prea pozitiv zic eu
2 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
porn sucks!
Intoarce spatele pornografiei!


Explanation:
Sau "fereste-te de pornografie!" ...?

Diana Nacu
Ireland
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza: Mă amuz copios:))
7 mins
  -> Multumesc! Ne amuzam toti, cred. Diana

agree  lucca: Şi din spate, şi din faţă, pornul tot ne face greaţă. Excelent răspuns :-)
31 mins
  -> Excelent comentariu! Ar trebui pus ca raspuns, poate. D

agree  Rose Marie Matei: si mai si rimeaza !
49 mins
  -> Multumesc! D

agree  Anca Nitu: cel mai "curatel " raspuns
2 hrs
  -> Multumesc! D

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
porn sucks!
pornografia iti distruge energia


Explanation:
poate si

pornografia pute!

stinks si sucks sunt cam echivalente:)
nu pot sa cred ca contribui la "aburirea" credinciosilor...:):):):)

chestia asta merita si ea citita:
if you really feel that something sucks - then you feel life force being
sucked away from you
you feel more tired

even worse
if a situation really sucks
then you feel or become aware that your creativity is disappearing
that means you are busy with a situation or more likely with a person or
group of person who draw more energy - more life force FROM you than
they return TO you

it also means that whatever you may give the person or persons is
converted into something useless or destructive instead of any kind of
progress

http://www.kriyayoga.com/love_blog/post.php/204

e cam in acelasi ton

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Mă rog, literal cele de mai sus sunt adevărate. Chiar mă mir că se mai ocupă cineva de pornografie :-) Am dat agree fiecărui repondent. "Pornografia pute!" nici nu e rău!
19 mins
  -> pai daca nu-i place naspa/nasoala/aiurea :) eu am cam exagerat ca am un dinte contra campaniilor "puriste" :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
porn sucks!
pornografia strica barbatia


Explanation:
Daca-i creativitate... creativitate sa fie!


Elvira Tatucu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bogdan Honciuc: ce ne facem cu femeile consumatoare de pornografie?
7 hrs
  -> Ai dreptate (din pacate). Atunci poate "pornografia strica omenia" -ceva cu rima daca e slogan, nu?

agree  Valentin Cirdei: Eu zic că tocmai asta merge la fix :)
1 day15 hrs
  -> Merci Valentin!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
porn sucks!
pornografia îngreţoşează


Explanation:
pornografia e greţoasă
pornografia e vomitivă

Irina Stanescu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
porn sucks!
pornografia-i naspa!


Explanation:
Imi cer scuze in avans, pentru ca acest raspuns deja figureaza in firul de discutie !
M-am gandit insa ca nu strica o parere foarte pertinenta: fiica mea are 18 ani abia impliniti si dupa ce s-a amuzat si ea copios de tentative, a spus ca cea mai folosita este prima varianta data de Lucian, dar ca sa fim totusi 'decente' noi doua sugeram raspunsul de mai sus, care si este folosit de generatia ei!
Doar o sugestie !

Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc! Asa e. E uzitat astfel.

440 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
porn sucks!
Porno strica!


Explanation:
Observ ca multi a-ti tradus cuvantul porn ca pornografie ceea ce nu mi se pare potrivit, deoarece preotul respectiv cand a ales acest titlu banuiesc ca a vrut cumva sa vorbeasca in slang, tocmai pentru a se adresa si a-i salva pe cei ce fac uz de porno. Pentru ca odata ce spui pornografie deja discuti oarecum din afara subiectului, si in nici un caz ca si cand acesta face parte din viata ta. Iar sucks nu l-ar fi folosit niciodata cu alte valente porcoase ca s-ar fi contrazis banuiesc ca a spus asa din acelasi motiv pe care l-am dat mai sus.Am folosit strica, deoarece e un cuvant care de multe ori lumea il asociaza cu un lucru stricat de obicei aliment si care de obicei pute si vrei sa te indepartezi de el, asa cum ar trebuii sa ne indepartam si de porno. Sper sa te ajute!

Alexandru Bujenita