KudoZ home » English to Romanian » Religion

Behind the Doors of Repetance

Romanian translation: Din Culisele Pocaintei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Behind the Doors of Repetance
Romanian translation:Din Culisele Pocaintei
Entered by: elenus

10:35 Mar 29, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Religion
English term or phrase: Behind the Doors of Repetance
titlul unui articol.
Virgil Baidoc
Din Culisele Regretelor (sau Remuscarilor)
Explanation:
Ar trebui sa stim un pic mai mult despre articol ca sa putem da un titlu exact :).

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2004-03-29 11:02:13 GMT)
--------------------------------------------------

Acum ca stiu despre ce este vorba in articol, as vota pentru titlul \"Din Culisele Pocaintei\"
Selected response from:

elenus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Din Culisele Regretelor (sau Remuscarilor)
elenus
4Tărâmul căinţei
Mihaela Sinca


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
behind the doors of repetance
Din Culisele Regretelor (sau Remuscarilor)


Explanation:
Ar trebui sa stim un pic mai mult despre articol ca sa putem da un titlu exact :).

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2004-03-29 11:02:13 GMT)
--------------------------------------------------

Acum ca stiu despre ce este vorba in articol, as vota pentru titlul \"Din Culisele Pocaintei\"

elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxvaradinum tr: in loc de regrete, pocainta sau penitenta
2 mins
  -> de acord, mai ales ca am aflat ca este un articol despre religie...

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
behind the doors of repetance
Tărâmul căinţei


Explanation:
Tărâmul căinţei

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2004-03-29 11:05:23 GMT)
--------------------------------------------------

sau poate dincolo de chipul/valul pocaintei

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4