KudoZ home » English to Romanian » Ships, Sailing, Maritime

snuffer

Romanian translation: husa pentu vela


07:17 Feb 20, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: snuffer
Iata despre ce e vb:
http://www.cruisingdirect.com/GennakerSnufferInstructions.ht...
Daca aveti vreo idee cum se numeste in lb. romana...Gennaker e acea vela. Multumesc!
mara_cojocaru
Romania
Romanian translation:husa pentu vela
Explanation:
pare sa fie un "ciorap" in care se strange vela
uite un exemplu din pacate nu am poze

Vind barca cu vele , WALKER BAY 10 HP model 2006 , noua , nefolosita, derivor, doua vele, huse pt. vele ,pt. 4 persoane
http://www.infotravelromania.ro/anunturi/anunturi_barci2.htm...


e posibil sa fie un nume de marca totusi ca si Gennaker, in acest caz nu se traduce
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mânecă pentru ridicarea velei triunghiulare din faţăGeorge ABRAHAM
3husa pentu velaAnca Nitu


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mânecă pentru ridicarea velei triunghiulare din faţă


Explanation:
Conform indicaţiilor din întrebare.

George ABRAHAM
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
husa pentu vela


Explanation:
pare sa fie un "ciorap" in care se strange vela
uite un exemplu din pacate nu am poze

Vind barca cu vele , WALKER BAY 10 HP model 2006 , noua , nefolosita, derivor, doua vele, huse pt. vele ,pt. 4 persoane
http://www.infotravelromania.ro/anunturi/anunturi_barci2.htm...


e posibil sa fie un nume de marca totusi ca si Gennaker, in acest caz nu se traduce

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43
Grading comment
multumesc
Notes to answerer
Asker: multumesc, asta trebuie sa fie...