KudoZ home » English to Romanian » Ships, Sailing, Maritime

gray water system

Romanian translation: sistem colectare apa gri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gray water system
Romanian translation:sistem colectare apa gri
Entered by: Florin Hulubei

06:08 Apr 7, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime / boats
English term or phrase: gray water system
barci
Florin Hulubei
sistem colectare apa gri
Explanation:
,,apa gri “(de la bai, lavoare, dusuri, bucatarii) si ,,apa neagra”(de la toalete) .
Selected response from:

xxxvaradinum tr
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2sistem colectare apa grixxxvaradinum tr
4 -1retea de apa menajera
Irene S.


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
sistem colectare apa gri


Explanation:
,,apa gri “(de la bai, lavoare, dusuri, bucatarii) si ,,apa neagra”(de la toalete) .


    Reference: http://www.qakademia.ro/arhiva%20articole%20vechi/QM%202001/...
xxxvaradinum tr
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus
1 hr

agree  Cristian Nicolaescu
1 day38 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
retea de apa menajera


Explanation:
hth

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxvaradinum tr: apa menajera este inainte de a deveni "apa gri"; este ceea ce iese prin robinet, iar apa gri este ceea ce se scurge dupa ce facem un dus de ex.
4 mins