KudoZ home » English to Romanian » Ships, Sailing, Maritime

leaning post

Romanian translation: prelata Sunbrella pt postul de pescuit ( pe o barca)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leaning post
Romanian translation:prelata Sunbrella pt postul de pescuit ( pe o barca)
Entered by: Florin Hulubei

06:15 Apr 7, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime / boats
English term or phrase: leaning post
leaning post cover - Sunbrella
Florin Hulubei
prelata Sunbrella pt postul de pescuit ( pe o barca)
Explanation:
e o intreaga instalatie :)
leaning post e bara de care se sprijina pescarul cand trage pestele
dar banuiesc ca se refera mai degraba la zisa instalatie cu scaune, bara de sprijin, suport pt undite si umbrelutza de soare :)
uite si o poza mai jos
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5suport undite
elenus
4prelata Sunbrella pt postul de pescuit ( pe o barca)Anca Nitu
3scaun-suport undiţe ?gimvarman
3un spatiu de odihna
Mihaela Sinca


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
un spatiu de odihna


Explanation:
un spatiu in care cel care de obicei sta in picioare, pentru manevre sau pescuit, se poate aseza si odihni
http://www.nautical-outfitters.com/shopping/browse.aspx?cat=...

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
suport undite


Explanation:
leaning post cover - Sunbrella = prelata Sunbrella (material textil) suport undite

Vezi link poze: http://www.nautical-outfitters.com/shopping/browse.aspx?cat=...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 48 mins (2004-04-07 09:04:42 GMT)
--------------------------------------------------

Suportul este folosit atunci cand pescuiesti cu mai multe undite in acelasi timp...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 24 mins (2004-04-07 09:39:58 GMT)
--------------------------------------------------

Cred ca Mihaela are dreptate. Pozele arata mai mult ca un scaun de pescuit, insa nu pot sa inteleg de ce un scaun de pescuit trebuie sa arate atat de... complex!? Poate ca este folosit in ambele ipostaze. Insa numai un bun pescar poate sa confirme despre ce este vorba.

elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
scaun-suport undiţe ?


Explanation:
nu sunt mare pescar, am fost doar de cateva ori 'la peste' insa m-ati facut curios.
dupa cautari pe net, vazand pozele si citind descrierile ambele variante de traducere de pana acum mi se par corecte. mi se pare un obiect multifunctional, il poti folosi ori ca scaun pe care poti sta sau de care te poti sprijini ori ca suport de undite(in cazul asta nu mai poti sta pe el, ori tu ori unditele :) )
ne permite limba română o încercare de genul 'scaun-suport undiţe' ?

gimvarman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prelata Sunbrella pt postul de pescuit ( pe o barca)


Explanation:
e o intreaga instalatie :)
leaning post e bara de care se sprijina pescarul cand trage pestele
dar banuiesc ca se refera mai degraba la zisa instalatie cu scaune, bara de sprijin, suport pt undite si umbrelutza de soare :)
uite si o poza mai jos


    Reference: http://outfittersparadise.com/c/Fishing_Boat_Covers/GG_Schmi...
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43