KudoZ home » English to Romanian » Ships, Sailing, Maritime

WAKE BOARD RACKS

Romanian translation: suporturi pentru wakeboarduri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:WAKE BOARD RACKS
Romanian translation:suporturi pentru wakeboarduri
Entered by: Florin Hulubei

07:01 Apr 7, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime / boats
English term or phrase: WAKE BOARD RACKS
BARCI
Florin Hulubei
suporturi pentru wakeboarduri
Explanation:
Wakeboardurile sunt un fel de placi de surf (shortboarduri) folosite pentru un sport care seamana cu skiul nautic (water skiing), dar care nu se face cu skiuri.
Linkul e spre niste imagini care ilustreaza diferentele.

Terminologia sporturilor extreme e plina de aparente barbarisme, dar alternativa sunt lungi perifraze.

Referinta: experienta (vreo 500 de minute de film traduse despre sporturi extreme)
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1suporturi pentru wakeboarduriMaricica W.
3 +1suport pentru skiuri nauticexxxvaradinum tr


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wake board racks
suporturi pentru wakeboarduri


Explanation:
Wakeboardurile sunt un fel de placi de surf (shortboarduri) folosite pentru un sport care seamana cu skiul nautic (water skiing), dar care nu se face cu skiuri.
Linkul e spre niste imagini care ilustreaza diferentele.

Terminologia sporturilor extreme e plina de aparente barbarisme, dar alternativa sunt lungi perifraze.

Referinta: experienta (vreo 500 de minute de film traduse despre sporturi extreme)


    Reference: http://www.californiadelta.org/waterski.htm
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  DocT: si pe site-ul stores.ebay.com se vede ca wake board-ul arata altfel daca dai search wake board
1 hr
  -> multumesc

agree  Anca Nitu: exact
4 hrs
  -> multumesc

disagree  xxxvaradinum tr: vedeti granddictionnaire.com pentru termenul in lb. franceza.Credeti ca un roman de rand intelege ce este un "wakeboard"? -"When we use the word "water skiing" here, we consider it inclusive also of wake boarding" - citatul este de pe site-ul dat de tine
7 hrs
  -> cred ca nu e etic sa dati disagree cand ati dat si un raspuns in care v-ati spus parerea

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wake board racks
suport pentru skiuri nautice


Explanation:
este vorba despre un spatiu, un fel de portbagaj, pentru a depozita skiurile nautice.
Banuiesc ca este vorba despre barci de dimensiuni mici...

Succes!

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 38 mins (2004-04-07 18:39:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index102...

conform www.granddictionnaire.com \"wakeboard\"=\"ski nautic\"
sursa, cred eu, este demna de incredere.


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 54 mins (2004-04-07 18:56:06 GMT)
--------------------------------------------------

era sa uit ... eu am facut wakeboarding in Mexic si skiul nautic include wakeboardingul, asa cum este specificat pe site-ul la care face trimitere Veronica. \"ski\" = \"obiect in forma de patina plata si lunga care permite alunecarea pe ...\" Cred ca, atunci cand facem o traducere, suntem obligati sa folosim termeni care sa redea sensul din limba sursa, dar, foarte important, trebuie ca oamenii sa inteleaga despre ce este vorba, de aceea eu as folosi \"ski nautic\", nu \"wakeboard\", care unui laic nu spune nimic.

xxxvaradinum tr
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus: Totusi sunt de acord, pentru ca "a skiboard is a ski under 100 centimeters; also, SKURFER, SKIBOARD are the older names for wakeboard!!!
43 mins

neutral  Anca Nitu: nu sunt skiuri wakeboard e o plansa , uite poze :http://www.boardpass.com/profiles/gallery/wake.asp?max=9&min...
8 hrs
  -> conform www.granddictionnaire.com "wakeboard"="ski nautic"

neutral  Maricica W.: nu, conform GDT, waterskiing = ski nautique, ceea ce este adevarat, dar nerelevant pentru noi.
1 day23 mins