KudoZ home » English to Romanian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

resource pack

Romanian translation: pachet de resurse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:resource pack
Romanian translation:pachet de resurse
Entered by: Anca Buzatu

12:08 Oct 25, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Gender
English term or phrase: resource pack
UNFPA is pleased to introduce the resource pack "Gender responsive Budgeting"
Diana Loznean
pachet de resurse
Explanation:
cred ca despre asta e vorba
www.protectiamuncii.ro/pdfs/publicatii_agentie/rep104_cap2....

--------------------------------------------------
Note added at 3 minute (2007-10-25 12:12:11 GMT)
--------------------------------------------------

www.edu.md/files/unsorted/Planul de Actiuni 2005-09-19.doc
vad ca se intrebuinteaza expresia, cel putin pe net
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7pachet de resurseAnca Buzatu
3 +2pachet informativ
Cristian Brinza
4pachet de materiale documentareAnca Nitu


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pachet informativ


Explanation:
...

Cristian Brinza
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: sau "pachet de materiale informative"
6 hrs

agree  MMFORREST
19 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
pachet de resurse


Explanation:
cred ca despre asta e vorba
www.protectiamuncii.ro/pdfs/publicatii_agentie/rep104_cap2....

--------------------------------------------------
Note added at 3 minute (2007-10-25 12:12:11 GMT)
--------------------------------------------------

www.edu.md/files/unsorted/Planul de Actiuni 2005-09-19.doc
vad ca se intrebuinteaza expresia, cel putin pe net

Anca Buzatu
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
1 min
  -> Mulţumesc.

agree  lucca
8 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Elena Matei
48 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Elena Iercoşan
4 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  MMFORREST
19 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Karin-Stefanie Vikete
1 day43 mins
  -> Mulţumesc.

agree  RODICA CIOBANU
1 day10 hrs
  -> Mulţumesc

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pachet de materiale documentare


Explanation:
Domaine(s) : - education


anglais
français

resource materials
ressources documentaires n. f. pl.
GDT


am gasit si eu "pachet" de resurse" pe internet si mi se pare un calc nereusit
eu i-as zice in orice caz material documentar pt ca asta e
http://www.unifem.org/resources/item_detail.php?ProductID=86


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20