KudoZ home » English to Romanian » Sports / Fitness / Recreation

sit-up

Romanian translation: tracţiuni abdominale


07:02 May 24, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: sit-up
Exercitiu fizic. Am observat ca uneori se lasa asa, dar care ar fi totusi traducerea? Nu-mi vine acum in minte altceva decat "abdomene"....
Cris Hirzoiu
Austria
Romanian translation:tracţiuni abdominale
Explanation:
Posibil. I'm no expert.
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2tracţiuni abdominale
Dan Marasescu
4ridicarea trunchiului de la sol
Maria Diaconu
3 +1ridicari de trunchi din culcat pe spatexxxvaradinum tr
4ridicări ale trunchiului din culcat/şezut
Valentin Alupoaie


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
tracţiuni abdominale


Explanation:
Posibil. I'm no expert.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 30
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban: parca si mie asa imi suna mai bine
2 hrs

agree  Iulia Manescu
4 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ridicari de trunchi din culcat pe spate


Explanation:
Antrenamentul 1
Exercitii:
1. Abdomen: ridicari de trunchi din culcat pe spate cu genunchii ridicati: 1 serie x repetari pina la epuizare.
2. Pectoral: fluturari cu gantere pentru piept - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii
3. Spate: ramat cu o gantera - 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii

Am si referinte din carti de specialitate. Aceasi formulare este folosita si acolo.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-05-24 07:19:52 GMT)
--------------------------------------------------

erata : aceeasi :)


    Reference: http://www.topculturism.ro/viewdetails.php?t=2&id=5
xxxvaradinum tr

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Alupoaie: :)
2 mins

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ridicări ale trunchiului din culcat/şezut


Explanation:
Cred că e mai bine decât "abdomene" sau "abdominale".

[DOC] EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
Tip de fişier: Microsoft Word 97 - Versiunea HTML
... cupluri de câte trei probe, vizând segmente diferite. (Ex: flotări + ridicări
ale trunchiului din culcat dorsal + sărituri peste banca de gimnastică). ...
www.edu.ro/download/010_Ed_Fizica_si_Sport.doc - Pagini similare

ARTE MARTIALE
... La testul pentru puterea muschilor abdominali (numarul de ridicari ale
trunchiului din culcat pc spate), studentii la Wushu i-au depasit pc ceilalti ...
www.sportbiz.ro/Sporturi/mainartemartiale.htm - 43k - În Cache - Pagini similare

Studiu asupra prioritatii pregatirii tehnice si psihologice a ...
... Ridicari ale trunchiului din culcat dorsal in plan vertical, picioarele fixate;.
5. Proba Burpee timp de 20”;. 6. Proba riglei la perete; ...
www.fefs.ugal.ro/mgt/art paun.htm - 37k - În Cache - Pagini similare

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-05-24 07:23:27 GMT)
--------------------------------------------------

rectificare: din şezut în nici într-un caz :)

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ridicarea trunchiului de la sol


Explanation:
Aşa aş spune eu
I'm no expert either :)

poate te ajută link-ul http://www.doctor.info.ro/html/abdomen.html

Singura metoda prin care se poate face acest lucru este curbarea coloanei vertebrale in regiunea lombara. In trecut, asa-zisele "abdomene" erau considerate cea mai eficienta metoda pentru antrenarea muschilor abdominali. Totusi traditionalele "abdomene" (care constau in ridicarea trunchiului de la sol, in timp ce picioarele erau fixate) provocau doar intr-o foarte mica masura apropierea sternului de pelvis, care dupa cum am spus reprezinta principala functie a muschilor abdominali.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2005-05-24 07:24:43 GMT)
--------------------------------------------------

Aoleo, ce de encoding-uri pe pagina asta, fraţilor, avem paleta întreagă aici :((

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12