KudoZ home » English to Romanian » Sports / Fitness / Recreation

flight

Romanian translation: ampenaj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flight
Romanian translation:ampenaj
Entered by: anamaria bulgariu

18:22 Jan 9, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / tir cu arcul
English term or phrase: flight
The flight was made of feathers and
helped arrows fly over distance.

Din câte înţeleg, este pana săgeţii. Există un termen specific ?
anamaria bulgariu
Romania
ampenaj
Explanation:
AMPENÁJ s. n. 1. organ de stabilizare şi de comandă din planuri fixe şi mobile, în partea din spate a fuzelajului unui avion. ♢ aripioarele unui proiectil, ale unei bombe de avion. 2. aripa unei săgeţi. 3. dispozitiv al unei giruete care indică direcţia vântului. (< fr. empennage)
Sursa: MDN | Trimisă de raduborza, 15 Sep 2007 | Greşeală de tipar

Copyright (C) 2004-2007 DEX online.
Selected response from:

Valentin Alupoaie
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ampenaj
Valentin Alupoaie
4penele ( stabilizatoare ale) sagetiiAnca Nitu


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ampenaj


Explanation:
AMPENÁJ s. n. 1. organ de stabilizare şi de comandă din planuri fixe şi mobile, în partea din spate a fuzelajului unui avion. ♢ aripioarele unui proiectil, ale unei bombe de avion. 2. aripa unei săgeţi. 3. dispozitiv al unei giruete care indică direcţia vântului. (< fr. empennage)
Sursa: MDN | Trimisă de raduborza, 15 Sep 2007 | Greşeală de tipar

Copyright (C) 2004-2007 DEX online.

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: De avioane ştiam dar de săgeţi... Mulţumesc !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
1 hr

neutral  Anca Nitu: ampenaj se foloseste la avioane, iar expresia "aripa unei sageti" ma umple de uimire si as vrea sa vad si eu o sageata cu aripa
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
penele ( stabilizatoare ale) sagetii


Explanation:
post grading

http://www.arcuri-romania.ro/utilizarea_si_intretinerea_arcu...
http://www.linkmania.ro/forums/lofiversion/index.php/t22283....


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38