KudoZ home » English to Romanian » Sports / Fitness / Recreation

arm floats

Romanian translation: brasieră / aripioară de înot


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:arm float
Romanian translation:brasieră / aripioară de înot
Entered by: Veronica Manole

16:19 Jan 16, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: arm floats
These are two inflatable sleeves for swimming. How do you call it in Romanian?
swetlanka
brasiere / aripioare de înot
Explanation:
http://www.regencytrade.ro/detalii-produs.php?crt=534
http://www.jucarila.ro/brasiere-inot-premium-p,245.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-16 17:56:42 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.aquazone.ro/detalii-produs/118/aripioare-polistir...

http://www.swim.ro/285/piscina-de-inot-conditii/

Echipament necesar pentru o buna desfasurare a lectiei de inot:
1. Costum de baie (slip)
2. Casca de inot
3. Slapi de baie (din plastic sau din guma)
4. Obiecte ajutatoare solicitate de instructor (colac, ***aripioare***, plutitoare, etc
5. Halat de baie, prosop, sapun, sampon.
Selected response from:

Veronica Manole
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4brasiere / aripioare de înotVeronica Manole
5 +1inotatoare
Irina Adams


Discussion entries: 9





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
inotatoare


Explanation:
Sunt doua colacele de mana

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-01-16 16:22:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://family.webshots.com/photo/1143906098051724841Gmhhnl

Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alisia75
4 mins
  -> multumesc

agree  Andrei Albu
4 mins
  -> multumesc

neutral  xxxmistahara: Ma tem ca inotatoare au doar animalele acvatice :)
18 mins
  -> nu e adevarat, uitaiva la poza de pe linkul de mai sus

disagree  Veronica Manole: Eu din link înteleg că "înotătoare" e la singural şi e fetiţa din poză, iar site-ul nu e de specialitate. Vedeţi că albumul e dedicat fetiţei.
34 mins
  -> Veronicam, se numesc inonatoare uitete la produsul care se vinde, cauta oridunde si ai sa vezi

agree  Andrei Huiban
53 mins
  -> multumesc

disagree  Anca Nitu: inotatoare au pestii si mamiferele marine nu se vand in magazin/ iar 12 ani de inot nu inseamna neaparat si cunoasterea denumirii echipamentului in lb romana :)
1 hr

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
brasiere / aripioare de înot


Explanation:
http://www.regencytrade.ro/detalii-produs.php?crt=534
http://www.jucarila.ro/brasiere-inot-premium-p,245.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-16 17:56:42 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.aquazone.ro/detalii-produs/118/aripioare-polistir...

http://www.swim.ro/285/piscina-de-inot-conditii/

Echipament necesar pentru o buna desfasurare a lectiei de inot:
1. Costum de baie (slip)
2. Casca de inot
3. Slapi de baie (din plastic sau din guma)
4. Obiecte ajutatoare solicitate de instructor (colac, ***aripioare***, plutitoare, etc
5. Halat de baie, prosop, sapun, sampon.

Veronica Manole
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bia_free
5 mins
  -> Mulţumesc

agree  xxxmistahara
14 mins
  -> Mulţumesc

disagree  Irina Adams: nu sunt aripi sunt inonatoatre, am facut 12 ani de inot si cred ca stiu ce vb
41 mins

agree  Anca Nitu: cam asa ceva , au copii mei :)http://www.jucarila.ro/brasiere-inot-premium-p,245.html
1 hr
  ->  Mulţumesc

agree  Ede Lungu: aripioare inot // iar la capitolul amintiri din copilarie :) le ziceam perinite
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
20 hrs