KudoZ home » English to Romanian » Sports / Fitness / Recreation

oddsmaker

Romanian translation: calculatorul cotelor de castig


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:oddsmaker
Romanian translation:calculatorul cotelor de castig
Entered by: Anca Nitu

10:58 Feb 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: oddsmaker
În engleză am găsit definiții ale termenului (una dintre ele fiind: „someone who sets the betting odds based on calculations of the outcome of a contest, especially a horse race”). Totuși nu știu care ar putea fi termenul în română.
elly25
calculatorul cotelor de castig/persoana care calculeaza cotele
Explanation:
Domaine(s) : - sports
horse racing


anglais
français

odds board
tableau des cotes n. m.
GDT
odds
c: the ratio between the amount to be paid off for a winning bet and the amount of the bet
http://www.merriam-webster.com/dictionary/odds



--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-02-21 20:27:15 GMT)
--------------------------------------------------

chestiile aste se cheama "cote" ca in "cota pariului"

La fiecare bilet jucat! Gamebookers - pariuri sportive! ... Info pariuri ::. » Cote comparate · » Tips & tricks · » Analiza unui meci · »
http://www.pariuri-online.ro/predictii/article_2007_11_27_11...
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Mulțumesc mult pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3calculator de șanse de câștig
valhalla55
4calculatorul cotelor de castig/persoana care calculeaza coteleAnca Nitu
4 -1agent de pariuri/bookmaker
Corina Cristea


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
agent de pariuri/bookmaker


Explanation:
PARIURI SPORTIVE

Reguli de pariere

A.Reguli de pariere:

1. La fiecare pariu participá pe de-o parte Bookmaker-ul, care pe baza concesiunii care i s-a acordat, are dreptul sá încheie pariuri, iar de cealaltá parte pariorul.

2. Pariorul recunoaste cu încheierea fiecárui pariu cá a luat la cunostintá, întelege si respectá conditiile de pariere.

3. Pariorul declará la încheierea pariului cá este major si cá nu cunoaste rezultatul evenimentelor sportive pe care pariazá, si mijloacele materiale cu care mizeaza ii apartin si nu provin pe cai ilegale.

4. Bookmaker-ul are oricând dreptul sá respingá un pariu, sau sá limiteze miza, fárá sá numeascá vreun motiv.



Corina Cristea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mary Stefan: agentul de pariuri si "oddsmaker"-ul au responsabilitati diferite
37 mins
  -> Stiu ca nu este acelasi lucru, dar este un agent de pariuri, ca si un bookmaker, numai ca un bookmaker este intermediar intre oddsmaker si client. Clientul insa are posibilitatea de a paria peste cota stabilita de oddsmaker, daca acesta asa considera.

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
calculator de șanse de câștig


Explanation:
dacă poate fi și mai lung: personă care calculează șansele de câștig la întreceri sportive sau la alegeri

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mary Stefan: calculeaza sansele de castig si incearca sa le echilibreze
24 mins
  -> Multumesc

agree  anamaria bulgariu
4 hrs
  -> Multumesc

agree  wordbridge
7 hrs
  -> Multumesc

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
calculatorul cotelor de castig/persoana care calculeaza cotele


Explanation:
Domaine(s) : - sports
horse racing


anglais
français

odds board
tableau des cotes n. m.
GDT
odds
c: the ratio between the amount to be paid off for a winning bet and the amount of the bet
http://www.merriam-webster.com/dictionary/odds



--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-02-21 20:27:15 GMT)
--------------------------------------------------

chestiile aste se cheama "cote" ca in "cota pariului"

La fiecare bilet jucat! Gamebookers - pariuri sportive! ... Info pariuri ::. » Cote comparate · » Tips & tricks · » Analiza unui meci · »
http://www.pariuri-online.ro/predictii/article_2007_11_27_11...


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38
Grading comment
Mulțumesc mult pentru ajutor.