KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

woodstain

Romanian translation: baiţ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:woodstain
Romanian translation:baiţ
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

19:13 May 22, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: woodstain
Use lead-free paint and primers, varnish and woodstain systems
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
baiţ - cu ţ de la ţeapa :-)
Explanation:
termenul utilizat in mod curent pentru acest tip de vopsea semi-transparenta.
Selected response from:

corin
Grading comment
multe multumiri, intr-adevar, cu termenul corect la indemana l-am gasit si pe DEX: "colorant folosit in tamplarie, in industria textila, in tabacarie - din germ. Beize"; multumesc si lui Lucca care s-a apropiat foarte mult si pentru partecipare
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4baiţ - cu ţ de la ţeapa :-)
corin
1grund sau vopsealucca


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
grund sau vopsea


Explanation:
Daca inteleg bine (dupa un Search pe Google) este vorba despre un fel de vopsea care lasa, insa, vizibila structura lemnului. Woodstain-urile pot fi pe baza de ulei sau apa si pot fi destinate folosirii in interior sau exterior.
Imi pare rau, dar nu stiu daca exista un termen specific in romana.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
baiţ - cu ţ de la ţeapa :-)


Explanation:
termenul utilizat in mod curent pentru acest tip de vopsea semi-transparenta.

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 77
Grading comment
multe multumiri, intr-adevar, cu termenul corect la indemana l-am gasit si pe DEX: "colorant folosit in tamplarie, in industria textila, in tabacarie - din germ. Beize"; multumesc si lui Lucca care s-a apropiat foarte mult si pentru partecipare