KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

salvaged

Romanian translation: recuperate, refolosite, reutilizate, recondiţionate (aduse la starea iniţială)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:salvaged
Romanian translation:recuperate, refolosite, reutilizate, recondiţionate (aduse la starea iniţială)
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

19:30 May 22, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: salvaged
Segregation of waste which can be salvaged, re-used or recycled
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
recuperate
Explanation:
celebrul RRR = recuperate, refolosite, reutilizate
Selected response from:

Mirona Ciocirlie
Romania
Grading comment
multe multumiri
imi pare rau ca nu am putut acorda puncte la amandoi pentru ca nu este prevazut de acest program de votare a raspunsurilor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1recuperateMirona Ciocirlie
5reconditionate
Tehno
5(deseuri) recuperate
corin


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
recuperate


Explanation:
celebrul RRR = recuperate, refolosite, reutilizate

Mirona Ciocirlie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 40
Grading comment
multe multumiri
imi pare rau ca nu am putut acorda puncte la amandoi pentru ca nu este prevazut de acest program de votare a raspunsurilor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
10 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(deseuri) recuperate


Explanation:
(waste) salvaged, re-used or recycled = (deseuri) recuperate, reutilizate sau reciclate

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 77

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
reconditionate


Explanation:
Cu sensul de "aduse la starea initiala".

Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79