KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

versine

Romanian translation: abatere unghiulara


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:versine
Romanian translation:abatere unghiulara
Entered by: Robert Ćwik

20:41 Aug 9, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / track geometry survey
English term or phrase: versine
Track quality management is a ne portable system capable of replacing one of the longest survivors of the track geometry manual survey - Horizontal Versine Survey - the so called "Hallade" survey.
Robert Ćwik
abatere unghiulara
Explanation:
(de la centru)
exprimata prin functia vers(z)=1-cos(z)care nu poate lua decat valori pozitive, intre 0 si 2. vertocal and horizontal versine= abeteri unghiulare pe vert. si oriz.
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2abatere unghiularaTudor Soiman
3functie trigonometrica
Daniel NISIOI
3I suggest no translation
spencer
2 -1versus
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
I suggest no translation


Explanation:
Versine

spencer
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
versus


Explanation:
"English - Romanian dictionary"- Leon Levitchi and Andrei Bantas

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daniel NISIOI: e o functie trigonometrica
6 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
functie trigonometrica


Explanation:
versine, vers(z)=1-cos(z)


    Reference: http://mathworld.wolfram.com/Versine.html
Daniel NISIOI
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 45

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
abatere unghiulara


Explanation:
(de la centru)
exprimata prin functia vers(z)=1-cos(z)care nu poate lua decat valori pozitive, intre 0 si 2. vertocal and horizontal versine= abeteri unghiulare pe vert. si oriz.


Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhyazinthe
21 hrs

agree  Daniel NISIOI: din moment ce functia cos ia valori intre -1 si 1, atunci functia versine ia valori intre 0 si -2
22 hrs