KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

adjusting plate

Romanian translation: placa/platou de reglare/ajustaj/indreptare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:adjusting plate
Romanian translation:placa/platou de reglare/ajustaj/indreptare
Entered by: Lavinia Pirlog

17:01 Aug 19, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: adjusting plate
This adjusting plate simplifies the ajustment of the devices.
Lavinia Pirlog
Romania
placa de reglare/de ajustaj
Explanation:
DEpinde de context daca e reglabila sau de reglare
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2placa de reglare/de ajustaj
Elvira Stoianov
4placa/platou de indreptare
Irina Schwab
3placa reglabila
Cristina Moldovan do Amaral


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
placa reglabila


Explanation:
Cam atat, pentru ca nu am prea mult context.

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
placa de reglare/de ajustaj


Explanation:
DEpinde de context daca e reglabila sau de reglare

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Schwab
6 hrs

agree  adelutza
1 day15 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
placa/platou de indreptare


Explanation:
avand in vedere ca este o traducere din domeniul tehnic, am consultat si dictionarul tehnic Englez-Roman, unde
am gasit explicatia urmatoare: adjustment plate = placa/platou de indreptare, iar
adjustment range este domeniu de reglaj.
probabil ca nu e prea mare diferenta fata de ceea ce s-a spus mai sus...

Irina Schwab
United Kingdom
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 84