KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

limited pin

Romanian translation: stift de blocare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:limited pin
Romanian translation:stift de blocare
Entered by: Lavinia Pirlog

10:12 Aug 20, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: limited pin
The limited pin must be turned in upwards direction.
Lavinia Pirlog
Romania
stift de blocare
Explanation:
bloheaza deplasara unui ax, iesirea unei sigurante, rulment, etc
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3stift de blocareTudor Soiman
4pinul limitator / de limitarelucca
4 -1cod limitatbabszika


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pinul limitator / de limitare


Explanation:
Cred ca "limited" este o eroare, ar trebui sa fie "limiting". Daca textul original provine dintr-o tara din estul Asiei, sunt aproape sigur ca este o greseala.
Daca originalul este scris de un native English speaker... poate sa fie o greseala, dar este mult mai putin probabil.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
cod limitat


Explanation:
a pin with limited use / un cod cu utilizare limitata

babszika

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: din moment ce se intoarce in sus, nu cred ca poate fi vorba de cod
2 hrs

disagree  lucca: Personal Identification Number este cu totul altceva. Si, corect, nu se poate rasuci.
7 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
stift de blocare


Explanation:
bloheaza deplasara unui ax, iesirea unei sigurante, rulment, etc

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
18 mins

agree  Irina Schwab
3 hrs

agree  adelutza
13 hrs