KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Ultra Light Motorized

Romanian translation: Avioane Ultrausoare (Motorizate)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Ultra Light Motorized
Romanian translation:Avioane Ultrausoare (Motorizate)
Entered by: Lavinia Pirlog

20:50 Oct 16, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Ultra Light Motorized
Resurse pentru garantarea calitatii si curateniei litoralului:
- 3 ULM pentru a controla litoralul si a cauta surse de mizerie
Lavinia Pirlog
Romania
Avioane Ultrausoare (Motorizate)
Explanation:
Se pare ca unii folosesc simplu ULM. Mi se pare insa prea tehnic, sau poate este chiar ignorant.

Succes!
Selected response from:

Tehno
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zbor cu motor din categoria ULMSerge L
4Avioane Ultrausoare (Motorizate)
Tehno
3autovehicule usoare
spencer


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
autovehicule usoare


Explanation:
sau masini usoare pentru....

spencer
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zbor cu motor din categoria ULM


Explanation:
e.g.:
"Acest grup de discutii se vrea a fi dedicat pasionatilor de zbor cu motor din categoria ULM, din Romania sau de oriunde altundeva."

HTH,

Serge L.


    Reference: http://groups.yahoo.com/group/ulmro/
Serge L
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
55 mins
  -> Multumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Avioane Ultrausoare (Motorizate)


Explanation:
Se pare ca unii folosesc simplu ULM. Mi se pare insa prea tehnic, sau poate este chiar ignorant.

Succes!


    <a href="www.airclub.rdsnet.ro/article.php?sid=79" target=Tehno1100>Aeroclubul Romaniei</a>
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79
Grading comment
Multumesc tuturor.