KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Relay unit

Romanian translation: Unitate de transfer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Relay unit
Romanian translation:Unitate de transfer
Entered by: Andrei Albu

07:33 Oct 25, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Relay unit
Parte componenta a unui fotocopiator.
Andrei Albu
Romania
unitate (modul) de relee sau de transfer (transmisie)
Explanation:
Cred ca traducerea corecta (in functie de context) este unitate de transfer (al imaginii de pe documentul de copiat).
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Multumesc. Am ales "Unitate de transfer".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tren mobil
asco
3 +1unitate (modul) de relee sau de transfer (transmisie)lucca


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tren mobil


Explanation:
care deplaseaza scannerul

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  spencer
16 mins

agree  Cristiana Coblis
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
unitate (modul) de relee sau de transfer (transmisie)


Explanation:
Cred ca traducerea corecta (in functie de context) este unitate de transfer (al imaginii de pe documentul de copiat).

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001
Grading comment
Multumesc. Am ales "Unitate de transfer".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
48 mins