KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Multi-Sheet Bypass Tray

Romanian translation: Tava de alimentare de rezerva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Multi-Sheet Bypass Tray
Romanian translation:Tava de alimentare de rezerva
Entered by: Andrei Albu

08:53 Oct 25, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Multi-Sheet Bypass Tray
Fotocopiator
Andrei Albu
Romania
tava de alimentare secundara
Explanation:
o idee
Selected response from:

Daniel NISIOI
Grading comment
Multumesc pentru idee. Pana la urma am decis sa folosesc tava de alimentare de rezerva.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Tava de alimentare rapida sau automata
Cristiana Coblis
4 +2tava de alimentare secundara
Daniel NISIOI
5tavă de copiere în întrerupere pentru multiple foi
asco
4tava / caseta de alimentare laterala cu hartie
Tehno
4tavitele laterale pentru depunerea sortata a copiilor multipleumarian


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tavitele laterale pentru depunerea sortata a copiilor multiple


Explanation:
Imi este greu sa gasesc o alta formulare mai buna - este vorba despre tavitele unde ajung seturile distincte, atunci cand se face multiplicarea in mai multe exemplare a unui numar de pagini, si se opteaza pentru sortarea (pe seturi distincte) inca din faza de multiplicare a exemplarelor rezultate

umarian
PRO pts in pair: 29

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Tava de alimentare rapida sau automata


Explanation:
Am avut multe batai de cap cu aparatele astea scumpe si complicate dar foarte utile.

Este o tava de alimentare rapida, care se afla de obicei deasupra scanerului, pe capacul de sus al copiatorului. Cu ajutorul acesteia se pot face rapid copii alimentand direct calupul de documente, intre 1-50/60 de pagini. Este foarte util deoarece doar pui documentele in tava respectiva de unde aparatul si le ia pagina cu pagina si le multiplica fara a mai fi nevoie sa pui pe sticla pagina dupa pagina.
Paper Handling
Input sources: Platen glass or Automatic Document Feeder (optional)
Maximum size original: 11 x 17"/A3 including bound documents
Maximum size copy/print: 11 x 17"
Minimum paper size: 8 x 10" (U.S.) B5 (European)
Paper Supply: 3 drawers standard:
250 sheets each, sizes 8 x 10 to 11 x 17, in 16 -24 lb. Weights (60 to 94 gsm). Each tray is adjustable by your Xerox Service Representative.
Bypass Tray / Multi-Sheet Inserter: 50 sheets, sizes 8 x 10 to 11 x 17; 16-90 lb. Index (64 to 160 gsm)


--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-25 12:27:07 (GMT)
--------------------------------------------------

Se poate numi si tava de alimentare manuala. Este corect, alimetarea in aceasta tava se face manual avantajul fiind ca se alimenteaza dintr-o transa o cantitate mare de pagini (depinde de model si marca).
Eu am auzit de denumirea de alimentare rapida, poate si un pic publicitar, care pune accentul mai mult pe calitatea aparatului de a fluidiza munca si procesul de copiere si de a economisi timpul celui care are bani sa-l cumpere.

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 882

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Cine stie despre ce este vorba, stie.
39 mins
  -> multumesc pentru apreciere

neutral  Tehno: Ceea ce ai definit este un "alimentator de originale (ADF)", vezi http://www.chip.ro/html/produse_teste/index_pt.php3?66?1 si http://www.macroda.ro/minolta/minoltacopinfo.htm
10 hrs
  -> in raspunsul tau, mie mi se pare ca faci o confuzie, intre tava de mare capacitate si aceasta tava.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tavă de copiere în întrerupere pentru multiple foi


Explanation:
Se foloseşte când trebuie făcută o copiere de câteva pagini (pe multiple foi), în timp ce era în curs un alt job de copiere (mai mare) iar pentru a nu pierde jobul de copiere principal, se face o copiere temporară, cu întreruperea jobului principal, alimentând din acest "by-pass tray", eventual pe un suport de copiere diferit. De aceea am tradus acest "by-pass tray" ca fiind o "tavă de copiere în întrerupere", sau eventual "tavă de copiere în paralel" si de ce nu, daca nu se supăra d-l Pruteanu, "tavă de by-pass ptr. multiple foi", ptr. că "by-pass" se foloseşte ca atare, consacrat şi în medicină (cardiologie) de ex.: "operaţie de by-pass la inimă".

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cristiana Coblis: este una dintre functiunile acestei modalitati de alimentare, dar traducerea mai trebuie lucrata.
19 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tava de alimentare secundara


Explanation:
o idee

Daniel NISIOI
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 45
Grading comment
Multumesc pentru idee. Pana la urma am decis sa folosesc tava de alimentare de rezerva.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maricica W.: supermisto iepurele...:) de ce se sprijina? sorry, n-are legatura...
1 hr

agree  Tehno: Uite o definitie cu care sunt de acord!
8 hrs

agree  Cristiana Coblis: foarte diplomat raspuns, este atat de diplomat ca se poate referi la orice tava a copiatorului.
18 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tava / caseta de alimentare laterala cu hartie


Explanation:
Poate fi alimentata cu mai multe coli o data, antrenarea hartiei in timpul functionarii facandu-se automat.
Compenseaza lipsa hartiei in caseta de baza (de mare capacitate - de regula 500 coli), pana la alimentarea / pe timpul alimentarii casetei / tavii de baza. In aceasta ar consta "bypass"-ul. Exact ca in cazul operatiei pe inima, cand pe timpul scoaterii (si "repararii" / inlocuirii inimii), functia acesteia este preluata de un aparat.

Consider ca i se spune "multi-sheet" ca sa o distinga de suportul de hartie.
Suportul lateral pentru hartie presupune alimentarea manuala (cate o coala).

Micul Dictionar Larousse defineste bipass (by-pass) ca circuit de evitare, de ocolire, realizat pe traseul unui fluid.

In afara subiectului: Mai cred ca tehnica de birou nu este folosita la capacitate maxima, iar aceasta tava laterala (cand exista) nu este intrebuintata mai deloc. Explicatia e simpla: consumabilele sunt scumpe, iar fotocopierea continua rareori ajunge la 500 coli. De regula, operatorul verifica (sau cunoaste) si completeaza / suplimenteaza cantitatea de hartie existenta in tava / magazia de baza, iar dupa 300 de coli, opreste fotocopiatorul ca sa se raceasca.


    <a href="www.procontrol.hu/IRODATEC/fenymas/Panasoni/tul250.htm" target=Tehno1100>Multi-Feed Bypass Tray</a>
    <a href="www.nsditoshiba.com/T1570.htm" target=Tehno1100>Bypass Feeder</a>
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cristiana Coblis: tavile de baza sunt cele numerotate 1,2,3,4 care au diverse functiuni si prioritati in functie de marimea hartiei si de definirea jobului (fax, copiere, imprimare) si tava de rezerva este cea de mare capacitate, folosita de aparat cand restul sunt goale.
9 hrs