KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Enable digital speakerphone audio for this voice modem device.

Romanian translation: Activaţi funcţia speakerphone digital audio pentru acest tip de voice modem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Enable digital speakerphone audio for this voice modem device.
Romanian translation:Activaţi funcţia speakerphone digital audio pentru acest tip de voice modem
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

13:14 Jan 3, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / modem
English term or phrase: Enable digital speakerphone audio for this voice modem device.
Poate cineva sa ma ajute? M-am cam pierdut in propozitia asta.
Este vorba despre un modem.
Elvira Stoianov
Luxembourg
Activati functia speakerphone digital audio pentru acest tip de voice modem
Explanation:
Expresiile - respectiv functiile - le-am gasit in lb. engleza la descrierile telefoanelor in paginile Romtelecom etc. Vezi si link-urile adaugate.

Eventual s-ar putea traduce si: Activati facilitatea de convorbire in regim *speakerphone* cf. link-ului:
http://www.net-works.ro/produse/cisco/despre_CISCO.htm
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
multumesc, ceva in genul asta am gasit si eu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Activati functia speakerphone digital audio pentru acest tip de voice modem
Susanna & Christian Popescu GbR
5Activaţi funcţia de receptor telefonic digital (sau telefon digital) a acestui modemTudor Soiman
5modem...raulciceu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Activati functia speakerphone digital audio pentru acest tip de voice modem


Explanation:
Expresiile - respectiv functiile - le-am gasit in lb. engleza la descrierile telefoanelor in paginile Romtelecom etc. Vezi si link-urile adaugate.

Eventual s-ar putea traduce si: Activati facilitatea de convorbire in regim *speakerphone* cf. link-ului:
http://www.net-works.ro/produse/cisco/despre_CISCO.htm


    Reference: http://domino.kappa.ro/e-media/telecom.nsf/24ab6c3bd4d50dacc...
    Reference: http://www.pancronex.ro/digital.html
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81
Grading comment
multumesc, ceva in genul asta am gasit si eu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lavinia Pirlog
34 mins
  -> multumesc

agree  lucca: speakerphone= telefon cu difuzor
4 hrs
  -> Multumesc. De acord cu traducerea ta, doar ca aici e vorba de functiile unui modem, cu ajutorul caruia se pot purta convorbiri telefonice prin internet.

agree  Tehno: "Activati facilitatea de convorbire" suna foarte frumos si mi se pare corect.
7 hrs
  -> multumesc :-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
modem...


Explanation:
daca tocmai v-ati cumparat un nou modem si in timpul setarilor (reglajelor) v-a fost afisat acest mesaj, inseamna ca microfonul si modemul nu se "inteleg" intre ele, iar dumneavoastra trebuie sa reglati manual programul sistem, deoarece acesta nu o poate face in mod automat.
daca este vorba de o traducere a unui manual de utilizare, atunci o varianta ar putea fi: " corelati (conectati) microfonul si casca digitale cu acest serviciu de modem-vocal ". Sensul este acela de a permite utilizarea acetei facilitati.
raul

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Activaţi funcţia de receptor telefonic digital (sau telefon digital) a acestui modem


Explanation:
cu transmisie vocală


Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383