KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

flue

Romanian translation: gaze de ardere, de evacuare, arse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flue gas
Romanian translation:gaze de ardere, de evacuare, arse
Entered by: Elvira Stoianov

11:13 Jan 7, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: flue
Flue gas cleaning systems, air and flue gas systems, pressure vessels, for chemical and petrochemical field.
gabriela
flue gas = gaze de ardere, de evacuare, arse
Explanation:
conf dict tehn en ro

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-07 11:26:11 (GMT)
--------------------------------------------------

flue-gas analysing appratus = analizor pentru gaze arse
flue-gas exhaustor = exhaustor (de fum)
flue-gas register = registru de tiraj
flue-gas utilization = recuperare a caldurii gazelor de ardere
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8flue gas = gaze de ardere, de evacuare, arse
Elvira Stoianov
3 +1fum
Ioana Bostan
4comentariu
Tehno
1gaze reziduale?raulciceu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
fum


Explanation:
fum

Ioana Bostan
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: ca termen general, da
14 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
flue gas = gaze de ardere, de evacuare, arse


Explanation:
conf dict tehn en ro

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-07 11:26:11 (GMT)
--------------------------------------------------

flue-gas analysing appratus = analizor pentru gaze arse
flue-gas exhaustor = exhaustor (de fum)
flue-gas register = registru de tiraj
flue-gas utilization = recuperare a caldurii gazelor de ardere

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
13 mins

agree  lucca: Ca in What most people think of as "smoke" is better termed "flue gas." This "smoke", or flue gas is released by the initial fire: the "primary combustion."
42 mins

agree  Andrei Albu
56 mins

agree  Red Cat Studios
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs

agree  Tehno: Gaze de ardere. Eu le-as spune totusi gaze arse.
8 hrs

agree  Chris Hoble
16 hrs

agree  Mariana Stan
3331 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
gaze reziduale?


Explanation:
in acest context expresia " pressure vessels " imi pare a face referire la etuvele presurizate.
in alta ordine de idei, verificati, va rog, daca flue gas cleaning system " nu vrea sa fie de fapt sistemul de reciclare a gazelor reziduale, respectiv de utilizare a energiei calorice obtinuta prin arderea acestor gaze reziduale ( gaze rezultate ca produs secundar in urma unei reactii chimice )...

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
comentariu


Explanation:
Flue gas cleaning systems = sisteme de aeraj / de evacuare a gazelor de ardere (vezi raspunsul Elvirei).

SP - Sistemul prefabricat compact

Sistemul se utilizeaza pentru evacuarea fumului si a gazelor de ardere din instalatii termice individuale (sobe, boilere, sauna, etc.) prevazute cu focare pentru combustibili solizi sau lichizi.

Nu m-am putut abtine sa-ti propun un link gasit recent.


    Reference: http://www.aic.info.ro/schiedel/sp.htm
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79