KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

accordingly

Romanian translation: in mod corespunzator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accordingly
Romanian translation:in mod corespunzator
Entered by: Elvira Stoianov

11:18 Jan 7, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: accordingly
An invitation will be honored accordingly, tha being seen as a good step in order to speeding up the phase.
gabriela
in mod corespunzator
Explanation:
.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5in mod corespunzator
Elvira Stoianov
5ca atareraulciceu
4 +1ca atare
Ioana Bostan
4în consecinţă
Tehno


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
in mod corespunzator


Explanation:
.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
5 mins

agree  Andrei Albu: sau cum se cuvine
56 mins

agree  Éva Vajda
3 hrs

agree  danv
11 hrs

agree  corina77: Potrivita e si varianta Andrei Albu.
19 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ca atare


Explanation:
Invitatia va fi onorata ca atare/ in consecinta

Ioana Bostan
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
în consecinţă


Explanation:
O invitatie va fi onorata in consecinta...

Exemple:
Au fost analizate cauzele care au condus la imposibilitatea efectuarii deplasarii in
Anglia a echipei de juniori si au fost luate masuri in consecinta; ...
... controleaza respectarea criteriilor de clasificare si licentiere, in baza programului aprobat de conducerea ministerului, in structurile turistice si in agentiile de turism, propunand si luand masuri in consecinta, ...

HTH


    Reference: http://www.frbridge.ro/frb.php
    Reference: http://www.mturism.ro/oact.htm
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79

2 days12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ca atare


Explanation:
unei (eventuale) invitatii i se va da curs ca atare, daca...

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12