KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

vessels

Romanian translation: recipiente presurizate / sub presiune


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vessels
Romanian translation:recipiente presurizate / sub presiune
Entered by: lucca

11:52 Jan 7, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: vessels
pressure vessels
gabriela
recipiente presurizate / sub presiune
Explanation:
Ar fi posibil si vase/tancuri sau conducte presurizate, in functie de context.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8recipiente presurizate / sub presiunelucca
4vase
Tehno
1kukta?raulciceu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
recipiente presurizate / sub presiune


Explanation:
Ar fi posibil si vase/tancuri sau conducte presurizate, in functie de context.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
11 mins

agree  Elvira Stoianov
24 mins

agree  Red Cat Studios
45 mins

agree  Inga Murariu
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs

agree  Ciprian Dumea
6 hrs

agree  Chris Hoble
15 hrs

agree  Ioana Bostan
21 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
kukta?


Explanation:
in ce context apare expresia?

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vase


Explanation:
Vase sub presiune pentru industria chimica si petrochimica.

Exemple:
NUCLEARMONTAJ este deschisa pentru cooperare cu parteneri din România sau din strainatate în proiectele cuprinse în domeniul sau de activitate :
......
• Fabricare de echipament precum vase sub presiune, structuri metalice, rezervoare si cazane, schimbatoare de caldura de înalta presiune.

Uton S.A.
Profil de activitate:
Fabricarea de utilaj chimic, petrochimic si energetic
Gama de produse:
schimbatoare de caldura
vase sub presiune
cazane de abur
constructii metalice complexe



    Reference: http://www.nuclearb.ro/index_ro.htm
    Reference: http://www.kappa.ro/petrogas97/uton.html
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79