KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

The Publisher shall have no right of set off and/or deduction and/or counterclai

Romanian translation: Editorul nu va avea drept de despagubire si/sau deducere si/sau de cerere reconventionala


16:54 Jan 13, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: The Publisher shall have no right of set off and/or deduction and/or counterclai
The Publisher shall have no right of set off and/or deduction and/or counterclaim whether statutory or otherwise in respect of any claims or rights it has or might have against the Licensor whether under this Agreement or Appendix thereto or otherwise.
Christina
Romanian translation:Editorul nu va avea drept de despagubire si/sau deducere si/sau de cerere reconventionala
Explanation:
set off = despagubire, compensare (dict. juridic E/R - All BECK, 1999, etc.)
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
Nu stiam traducerea primului cuvant "set off". Dictionarele pe care le folosesc mentionau mai ales forma verbala. M-ati ajutat foarte mult, va multumesc din suflet!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Editura nu are drept de set off si/sau deduceri si/sau
Cristiana Coblis
5 +1Editorul nu va avea drept de despagubire si/sau deducere si/sau de cerere reconventionala
costinro
3 +1editorul nu are dreptul de a lansa/ retine sau de a revendicaAnca Nitu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
editorul nu are dreptul de a lansa/ retine sau de a revendica


Explanation:
.

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
'cause there were three terms and three times "and/or"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: As pastra insa "si/sau" intr-un document juridic
21 hrs
The asker has declined this answer
Comment: 'cause there were three terms and three times "and/or"

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Editura nu are drept de set off si/sau deduceri si/sau


Explanation:
Editura nu are drept de set off (tiparire in set off) si/sau deduceri si/sau cerere reconventionala (inseamna a ridica o pretentie asupra reclamantului in caz de proces).
Bafta!


    Reference: http://www.google.com/search?q=cerere+reconventionala
Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 882

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
51 mins

agree  felicia_za: cu mentiunea ca in loc de set off as spune lansare
13 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Editorul nu va avea drept de despagubire si/sau deducere si/sau de cerere reconventionala


Explanation:
set off = despagubire, compensare (dict. juridic E/R - All BECK, 1999, etc.)

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232
Grading comment
Nu stiam traducerea primului cuvant "set off". Dictionarele pe care le folosesc mentionau mai ales forma verbala. M-ati ajutat foarte mult, va multumesc din suflet!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: OK, dar nu e in Webster!
7 hrs